Ik kies meestal voor de praktische oplossing, thuis hebben we geen gescheiden WC's op het werk profileer ik me nog als man dus neem ik ook maar de herentoiletten, bij andere gelegenheden kies ik voor de damestoiletten, tenzij het erg druk is, dan doen sommige vrouwen trouwens ook heb ik gemerkt :-)
Dit doe ik dan ook als ik aan het werken ben. Juist omdat ik op veel verschillende plaatsen ben en dan gebuik maak van openbare toiletten doe ik dit. De keer die ik beschreef vond ik het totaal niet erg dat deze man dacht dat hij het verkeerde toilet was ingelopen. Verwonderde me er zelfs over dat hij deze opmerking maakte gezien de aanwezigheid van urinoirs. Alleen had ik deze reactie niet verwacht.
Momenten buiten werk om ga ik wel naar het damestoilet en heb eigenlijk hier nooit problemen mee ervaren. buiten een enkele keer om.
Vind het ook heel apart om mee te maken hoe je als er een toilet dame/heer aanwezig is je gedirigeerd wordt naar een bepaald hokje. Man of vrouw. Ik heb het meegemaakt dat ik niet het dames toilet in mocht. Hopelijk eenmalig.
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
ik heb zelfs nog nooit staand geplast , ga al van kleins af aan zitten , vindt het vies ! momenteel nog naar heren toilettten , maar zodra een en ander zal gaan starten en ik ook meer vrouwelijk ga kleden enzo ga ik ook langzaam eindelijk van toilet wisselen ...
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Ik denk dat het vooral lastig is als je nog niet in transitie bent, maar je voelt je wel al een man of vrouw.
Het gaat dan er om hoe passable je dan al bent vrees ik.
Maar hoe dan ook; ikvind het persoonlijk nog steeds erg primitief en privacy-loos dat er nog steeds van die losse pisbakken bestaan, zonder deur of wat dan ook. Is een rotgezicht vind ik. Zelfs al zou ik al staande kunnen plassen, dan zou ik niet voor zo'n ding kiezen!
Sinds ik besloten heb om gewoon mijn lolita kleding te blijven dragen, ben ik ook weer terug naar de dameswc's. In heren/unisex kleding werd ik al raar aangekeken in de herenwc's, dus ik denk dat het met jurkjes vol kant en ruches het er niet beter op zou worden.
(en daarnaast blijf ik het ook praktischer vinden omdat er gewone wc's zijn en geen urinoirs)
Gisteren was ik buiten en moest erg nodig plassen, het was middag. Ben de eerste shoarmazaak ungelopen die ik tegen kwam. De zaak was vlgns mij nog niet open, maar de deur stond open.. de man was aan de telefoon. Ik wachte even en vroeg of ik naar het toilet mocht. Dat was goed hij wees naar achter in de zaak. Er zaten twee mannen waarschijnlijk bekenden van de man die an het werk was. Ze wezen aan waar ik naar toe moest. Het was een dames toilet. Nou mijn dag was goed.
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.