kertsparty
-
Venka
Re: kertsparty
Bah het idee alleen al,ga je ook niets vermoedend ergens heen 
-
Aris
dat vermoeden had ik dus ook al, ligt dus niet aan mij dat ik dat zo dacht.
Laat maar gaan dan.
Ga wel gezellig wat anders doen of heen.
Laat maar gaan dan.
Ga wel gezellig wat anders doen of heen.
-
Fay
Nou het hoeft nie he, de meesten komen er volgens mij gewoon voor vertier , een babbel, dansen,zonder al dat lichamelijke 
Joyy
Joyy
-
Jake
Heet dit topic daarom ook KE(r)TSparty in plaats van kerstparty?joyy schreef:Dat is geloof ik ook deels de insteek, boven in het gebouw is er een aparte ruimte voor allerlei lichamelijke handelingen
Joyy
Wilde toch even weten of dat een bedoelde woordgrap was of een grappige typfout.
-
La-Clau
Grappig, dat de jaarlijkse trav.org prijzendiscussie nu ook al doorgedrongen is tot T-Nederland
Overigens ben ik er een paar keer geweest en heb ik nog nooit de volledige toegangsprijs betaald, alleen is het probleem dat de party ver te zoeken is.
Tenzij jullie natuurlijk aan de bar zitten zwijgen een party noemen.........sorry, maar ik ben klaar met T-feestjes. In de gewone wereld kun je veel meer lol hebben. Ik zoek rond die tijd wel een keer 1 van mijn favo tentjes in Amsterdam op, en ga daarna lekker uit eten.
Waar blijft de integratie van ons soort mensen als we nog steeds dergelijke dingen nodig hebben om ons een avond te vermaken?
Claudia
Overigens ben ik er een paar keer geweest en heb ik nog nooit de volledige toegangsprijs betaald, alleen is het probleem dat de party ver te zoeken is.
Tenzij jullie natuurlijk aan de bar zitten zwijgen een party noemen.........sorry, maar ik ben klaar met T-feestjes. In de gewone wereld kun je veel meer lol hebben. Ik zoek rond die tijd wel een keer 1 van mijn favo tentjes in Amsterdam op, en ga daarna lekker uit eten.
Waar blijft de integratie van ons soort mensen als we nog steeds dergelijke dingen nodig hebben om ons een avond te vermaken?
Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
-
Erin
Joyy[/quote]
Heet dit topic daarom ook KE(r)TSparty in plaats van kerstparty?
[/quote]
Scherp
Ik denk dat het een ticvoud is 
Heet dit topic daarom ook KE(r)TSparty in plaats van kerstparty?
[/quote]
Scherp
Groetjes
Elise
Elise
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Venka
Ik heb niks met de hele Travestiet wereld,sterker nog je zal mij never nooit niet bij zo iets zien.Ik merk wel vaker op dat als je gay bent je vaak naar een gay tent gaat.Ben je T dan ga je ook vaak naar T feesten/bijeenkomsten.Ik persoonlijk zie er de nut er niet van om naar zo iets te gaan.T&T avonden tel ik niet mee hoor,daar zie ik de nut er van wel.La-Clau schreef: Waar blijft de integratie van ons soort mensen als we nog steeds dergelijke dingen nodig hebben om ons een avond te vermaken?
Claudia
Ik zie het zo,ik ben een vrouw,ook al zegt mijn lichaam wat anders.Ik wil gewoon in mijn eigen wereld/omgeving gewoon vrouw zijn.Ik heb geen T avond/feest nodig om te zijn wie ik ben.Als ik uit eten wil met een vriendin dan gaan we gewoon in de hetero wereld uit eten.Dit klinkt raar hetero wereld maar zo merk ik het wel vaak hoor.En persoonlijk merk ik geen verschil,er word gewoon aan ons gevraagd "en dames hebben jullie je keuze kunnen maken".Ik denk altijd maar doe maar normaal dan doe je gek genoeg.En als je dan integratie als lei draad neemt,opvallen als T is geen kunst,ik vind het vrouw zijn hoeft er niet te dik op iemands leven te liggen.De meeste CIS vrouwen doen ook normaal en zijn gewoon vrouw zonder dat de aandacht op hun vrouw zijn ligt. Ik kan mij wel voorstellen dat een niet zo passabele T zich meer als vrouw wil profileren om het mannelijke op de achtergrond te drukken.Ik denk dan juist dat je dan richting het extreme/extravagante gaat.ook veel CIS vrouwen zijn niet passabel als vrouw,klinkt gek maar dat is zo.Zo zat ik gisteren lekker in de mac met een CIS vriendin in Utrecht en ik zei tegen haar,kijk die vrouw daar...dan ben ik toch vrouwelijker dan zij.Zat als een man,at als een kerel en liep als een boer de mac uit.Geloof het of niet maar ik zie zo heel veel mensen.Ik wil niet generaliseren,mijn excuses als dat wel zo overkomt.Maar ik begrijp sommige T,s niet dat zei eenmaal om zijn dat de vrouwelijkheid er zo dik op moet liggen.In mijn ogen werkt dat meestal ave rechts.Dat komt de integratie niet ten goede en lopen mensen ook vaak tegen moeilijkheden op.Ik kan mij wel voorstellen dat als je als man een mannelijke bouw hebt dat passabel zijn heel erg moeilijk is maar om dat te compenseren met overdreven vrouwelijk gedrag,ik weet het niet hoor.Ik weet dat passabel/integreren een moeilijk iets is en zal toch een discussie punt zijn waar we niet uitkomen.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Dit lijkt me een beter feestje voor mij. Heeft niet echt wat met T te maken, hoewel... de T van tolerant is hier wel heel toepasselijk.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Jessy
Nu niet alles over één kam scheren, het hangt maar net af van de mensen die je treft. En dat is overal zo. De T-groep hier in Hasselt (B) is bijvoorbeeld wel zeer sociaal en gezellig, en ik heb er veel meer plezier dan in de gewone wereld waar mensen toch altijd beetje raar naar je blijven kijken, en een mogelijke vervelende confrontatie altijd om de hoek lurkt. Overigens ga ik er niet heen omdat het een T-avond is, maar omdat het gezellig is.La-Clau schreef:sorry, maar ik ben klaar met T-feestjes. In de gewone wereld kun je veel meer lol hebben.
Ben het er wel mee eens dat het hier besproken feestje niet iets is waar je mij zult treffen.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.