Tja rond 10 oktober op de sterfdag van mijn moeder neem ik dan vaak afscheid van dingen wat ik tot dan toe nog zoal gebruik..
In 2014 toen mijn moeder net was overleden bracht ik muziek tot aan het nieuwe jaar niet meer uit onder volledige naam.
Dit jaar maar besloten dat ik zolang ik nog als man leef, het Scarface records label eruit te gooien...
Ben inmiddels in het reine ermee dat mijn gezicht altijd vertekend zal blijven, er is een operatie voor maar daar kom ik helaas niet voor in aanmerking.
Maar vind het erg dat vooral kleine kinderen onterecht bang voor mij zijn als ik ze benader...helaas dat zal zo blijven de rest van mijn nog resterende leven..
Hier onder dan de track met de allerlaatste Scarface label wat ik uit de hand via de muis tekende op basis van mij gezichtsafwijking..
wat luister je nu
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
Anon20230219
Re: wat luister je nu
Zondag is hier altijd reggae dag op de lokale radio..
Hier dan een song welke ik regelmatig op cassette nog terug draai
Hier dan een song welke ik regelmatig op cassette nog terug draai
-
Ender
- Transgender
ik zie eigenlijk niks op je profielfoto?Lisa1973 schreef:Tja rond 10 oktober op de sterfdag van mijn moeder neem ik dan vaak afscheid van dingen wat ik tot dan toe nog zoal gebruik..
In 2014 toen mijn moeder net was overleden bracht ik muziek tot aan het nieuwe jaar niet meer uit onder volledige naam.
Dit jaar maar besloten dat ik zolang ik nog als man leef, het Scarface records label eruit te gooien...
Ben inmiddels in het reine ermee dat mijn gezicht altijd vertekend zal blijven, er is een operatie voor maar daar kom ik helaas niet voor in aanmerking.
Maar vind het erg dat vooral kleine kinderen onterecht bang voor mij zijn als ik ze benader...helaas dat zal zo blijven de rest van mijn nog resterende leven..
Hier onder dan de track met de allerlaatste Scarface label wat ik uit de hand via de muis tekende op basis van mij gezichtsafwijking..
-
Anon20230219
Nee heb de goede kant op de foto gezet maar je ziet het wel degelijk hoor..
Neus afwijking en een behoorlijke kras over mijn wang, ach als je bedenkt dat alles aan draadjes vlees hing toen ik het ziekenhuis in ging is het nog een wonder dat het zo genezen is.
Neus afwijking en een behoorlijke kras over mijn wang, ach als je bedenkt dat alles aan draadjes vlees hing toen ik het ziekenhuis in ging is het nog een wonder dat het zo genezen is.
-
Ender
- Transgender
Ik zie echt niks hoor, te pixelated misschien
-
Anon20230219
Ja foto moet echt onwijs klein voor Avatar.
Maar goed ben 15% procent van mijn neus kwijt geraakt om dit afstierf enkele dagen na het ongeluk...
Maar goed ben 15% procent van mijn neus kwijt geraakt om dit afstierf enkele dagen na het ongeluk...
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
De avatar is ook helemaal niet geschikt om details te laten zien. En met meer dan 160x160 wordt de layout op kleinere schermen zoals tablets danig verstoord.Lisa1973 schreef:Ja foto moet echt onwijs klein voor Avatar.
160x160 is klein ja. Maar voor een avatar is het meer dan genoeg. Twee maanden geleden was het nog 100x100.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Anon20230219
Ja is logisch Emma,
Anders zou het forum veel te traag worden, en aan de andere kant ook wel weer blij dat je het niet zo snel ziet..
Zou willen dat ik mijzelf in het echte leven soms kon down pixelen
Anders zou het forum veel te traag worden, en aan de andere kant ook wel weer blij dat je het niet zo snel ziet..
Zou willen dat ik mijzelf in het echte leven soms kon down pixelen
-
Nate_0
Ik weet dat dit off topic is maar Lisa, als vrouw levend had je dit ongeluk ook kunnen krijgen met dezelfde littekens. Er zijn genoeg vrouwen die ook littekens in hun gezicht hebben... dat is niet echt een reden om niet in transitie te gaan.
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20230219
Dat zei een vriendin van mij ook al, maar het is zeker een tijd een reden geweest waarom ik het hele man/vrouw verhaal in de ijskast had gezet.Nate_0 schreef:Ik weet dat dit off topic is maar Lisa, als vrouw levend had je dit ongeluk ook kunnen krijgen met dezelfde littekens. Er zijn genoeg vrouwen die ook littekens in hun gezicht hebben... dat is niet echt een reden om niet in transitie te gaan.
Je hebt ook tijd nodig aan je nieuwe ongevraagde gezicht te wennen maar inmiddels heb ik inderdaad het stigma achter mij gelaten dat het litteken mij ervan zou weer houden het leven te gaan leiden wat ik al lang zo graag wil maar dan voor altijd..en niet als alles hier pot dicht zit..