T - toedieningsvormen en ervaringen

Jake

Re: T - toedieningsvormen en ervaringen

Bericht door Jake »

Ey Martijn, heb je al gevraagd of je om de 2 weken mag?
Martijn

Bericht door Martijn »

Nee nog niet. Heb 24 april afspraak staan met Nijhuis, dus zal het er dan eens met haar over hebben. Overigens is het nu wel beter geworden. Ik denk dat mijn lichaam nu aardig gewend is aan de testo en hou de drie weken nu ook makkelijker vol 8-)
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Martijn

Bericht door Martijn »

Ik begin te vergeten wanneer ik weer een shot t moet halen. Dat is denk ik een goed teken ;)
tot ik ga staan
ank-

Bericht door ank- »

Hey Fatham,

Wat een goede post ! Fijn om te lezen! Ikzelf gebruik Androgel ben er erg blij mee, vind de alcohol geur nog redelijk meevallen en heb ook geen witte waas op mijn buik waar ook wel eens over geschreven word.

Vraagje; weet je misschien of bijna logisch je meer honger krijgt naarmate je T level toeneemt? Ik denk te merken dat ik later op de dag vooral veel honger heb, en soms buikpijn krijg weet niet of dit perse van de honger is, het voelt niet als onderin mijn buik (baarmoeder pijn waarover je schreef).

Als het T level trouwens te laag is word je wat neerslachtig etc toch ? Maar krijg je deze periode dan ook niet na start toediening ? Het level gaat dan natuurlijk al wel omhoog maar is nog lang niet op het beste resultaatpunt hmmm..
Martijn

Bericht door Martijn »

Een man schijnt meer te eten dan een vrouw. Ik heb zelf ook meer honger gekregen(3.5 maand testo ong) Ik zorg er nu voor dat ik alle eet momentjes van de dag gebruik, plus eet ik gewoon veel meer gezonde dingen. Zodra ik me daar niet aan hou kan ik het ook niet meer goed krijgen en heb ik de hele tijd honger.
tot ik ga staan
FAtham

Bericht door FAtham »

Ja als T-levels dalen word je echt neerslachtig. Ik zit nog steeds na zo lang niet aan de T (dank u regering voor eigen bijdrage) en zit echt in een depressie af en toe dat wil je niet weten. Lijkt me logisch dat je vlak na toediening niet meteen beter voelt maar dat dit eerst door je lichaam heen moet gaan.

De eetbuien heb ik ook echt last van gehad en ik heb me moeten trainen op gezonde snacks zoals gesneden paprika, komkommer etc.
velouria

Bericht door velouria »

FAtham schreef:Tostran worden (nog) niet vergoed in NL door verzekeringen.
Vreemd. Ik gebruik Tostran omdat ik een testosterontekort heb, bij mij word het gewoon vergoed. Ik doe wel langer dan een jaar met een flesje omdat ik zo weinig nodig heb. Maar dat zal er niks mee te maken moeten hebben.
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
Martijn

Bericht door Martijn »

- Je wordt knetter/agressief/seksbelust etc. etc.
Natuurlijk verander je op emotioneel gebied en ben je eerder geneigd om iets fysiek op te lossen maar je hebt nog altijd iets dat zelfcontrole heet. Er zijn miljoenen geboren mannen die met T echt niet aan het plunderen slaan dus wat is jouw excuus? Wel is het belangrijk te weten dat je jezelf lichamelijk misschien meer moet uitputten dan eerst en emoties niet moet opkroppen maar ook niet zomaar jezelf laten gaan. Balans. Ga op een gezonde manier met de veranderingen om en praat er over met anderen.
Ik begin momenteel te merken dat ik wel wat agressiever word. Dit komt vooral door het feit dat ik al maanden niet meer huil en nog erg op zoek ben hoe ik mijn emoties dan moet verwerken. Gelukkig doe ik dat al door veel te praten over wat er in me omgaat, maar toch ben ik sneller agressief dan anders. De neiging om dingen kapot te maken is veel sterker aanwezig.

Maar inderdaad dat lichamelijk uitputten is wel heel slim. Ik sport nu en merk wel dat ik daardoor mijn agressie kwijt kan, maar als ik even een paar dagen niet heb gesport heb, dan ben ik toch echt wel brutaal, reageer nogal snel(agressief) en heb ik de neiging om dingen kapot te maken. (Nog geen mensen :P ) Telde vroeger altijd tot 10, maar tegenwoordig haal ik de 1 nog niet eens.
tot ik ga staan