Visagie workshop

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180501

Re: Visagie workshop

Bericht door Anon20180501 »

Je daagt ons uit, Jacqueline? ;)

Hier dan mijn mening... Ik heb eerder foto's van je gezien en ik moet zeggen dat je er nog nooit zo goed uitgezien hebt. Ik heb het je ook al eens verteld, wat make-up betreft, minder is meer.
Vergeet niet dat je gezicht door de hormonen nog een stuk zal vervrouwelijken. Als je het mij vraagt hoef je helemaal niet zo negatief te zijn over jezelf en hopeloos over je toekomst.

Liefs Daniéla
Venka

Bericht door Venka »

jacqueline schreef:ik heb de foto's gekregen en aan de hand van dat resultaat moet ik helaas constateren dat een transitie voor mij onhaalbaar is. Ik zie er echt niet uit.
[ Afbeelding ]

Hier het bewijs. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden. Zo kan ik niet over straat, dus voor mij is transitie van de baan, ik stop ermee.
Een transitie is ook moeilijk en dat geld niet alleen voor jouw maar dat geld voor een ieder van ons.Als ik naar jouw foto kijk dan zie ik dat je ooit als een jongetje ben geboren,als ik zou zeggen dat dat niet zo was dan zou ik liegen en daar hou ik niet van.Maar ik zie in jouw foto ook een vrouw en die vrouw Jacqueline heeft ruimte nodig om te groeien,die vrouw is niet zo maar in eens een vrouw.Ik vind dat ook jij er mag zijn en dat jij jezelf niet zo vaak de grond in moet trappen.Ik lees veel berichten van jouw maar ik merk wel vaak een negatieve houding over jezelf.Van jezelf houden zoals jij bent is zo moeilijk maar ik zou het toch proberen.Als je denkt dat je als je verder als man leeft dat van jezelf houden er in eens is,vergeet het maar.Mocht je toch stoppen,onthoud wel er is maar 1 persoon die bepaald of je de moeite waard bent en dat ben jezelf.

Veel sterkte met je keuze.
Claire

Bericht door Claire »

Zag volgende op Amerikaans forum.
Moest aan jouw denken Jacqueline

Never say you can't or won't about who you will become when you transition. Because you just can't know. Life can be far different and far better than you can even dream. Not overnight and not without acceptance of who and what you are for sure but that really makes it all the sweeter in the end.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

jacqueline schreef:ik heb de foto's gekregen en aan de hand van dat resultaat moet ik helaas constateren dat een transitie voor mij onhaalbaar is. Ik zie er echt niet uit.
[ Afbeelding ]

Hier het bewijs. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden. Zo kan ik niet over straat, dus voor mij is transitie van de baan, ik stop ermee.
Geen disrespect naar de mensen van de visagieworkshop bedoelt maar ik vind die make-up echt niet mooi staan bij jou. Je gezicht ziet er door de foundation heel plat uit en de oogschaduw vind ik niet mooi. Voor mijn gevoel krijg je er een gezicht van dat er opgemaakt uitziet, maar niet mooi. Zelf probeer ik altijd het tegenovergestelde te bereiken: met een gezicht vol make-up een natuurlijke look te bereiken ;).

Ik denk dat zoiets je wel kan helpen. Als voorbeeld neem ik Kim Kardashian, omdat zij een heel mooi voorbeeld is van wat ik bedoel:
Afbeelding.

Je ziet dat haar voorhoofd en jukbeenderen veel lichter zijn dan de onderste hoeken van haar gezicht. Dat is niet omdat ze van zichzelf zo mooi is, dat is echt allemaal make-up. Ik denk dat zoiets jou ook kan helpen om wat leven en diepte in je gezicht te brengen, want zoals je het nu zegt ben je er zelf ook niet tevreden over.

Ik weet zelf niet superveel van make-up (het blijft een hobby), maar op de transgroepen op facebook zijn een paar meiden (bv. Paris) die er wel veel vanaf weten en die je misschien betere tips kunnen geven.

Ik heb je in het echt gezien, en deze make-up doet je meer kwaad dan goed.
Anon20180501

Hai Marissa,

Als je ouder bent is het vaak veel beter om juist niet te veel make-up te gebruiken en op deze foto is Jacqueline veel lichter opgemaakt dan op foto's die ik eerder van haar gezien heb.
Ik vind die Kardashian ook mooi opgemaakt en bij Jacqueline kan ook het een en ander beter aangebracht worden maar je kan van een ouder iemand echt geen jonge schoonheidskoningin maken. Was het maar waar... :)

Liefs Daniéla
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Daniéla schreef:Hai Marissa,

Als je ouder bent is het vaak veel beter om juist niet te veel make-up te gebruiken en op deze foto is Jacqueline veel lichter opgemaakt dan op foto's die ik eerder van haar gezien heb.
Ik vind die Kardashian ook mooi opgemaakt en bij Jacqueline kan ook het een en ander beter aangebracht worden maar je kan van een ouder iemand echt geen jonge schoonheidskoningin maken. Was het maar waar... :)

Liefs Daniéla
We hoeven er echt niet allemaal uit te zien als een Kardashian maar bij die foto van Jacq ontbrak het leven in het gezicht gewoon. Een beetje contouring doet wonderen hoor.
Anon20180501

Daar heb je ook gelijk in maar ik had ook al gezegd dat een en ander verbeterd kan worden.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Het zit 'm niet in de make-up.... het zit 'm in de onzekere persoon erachter...
Daarnaast is het zo dat bij de workshop ze natuurlijk niet gaan zeggen, nou ik zou eens een poosje gaan scrubben of peelen... Of ga eens naar de kapper...
als je alleen al zou lachen en trots op je vrouw zijn zou zijn, dan gingen je ogen stralen, en dat zou al een wereld van verschil zijn...

Sorry als ik je hiermee pijn doe maar waarom wil je zo dof opgemaakt worden? dof opmaken is puur foor de foto / film, maar een gezonde huid glanst... en dat moet je met je Make-up proberen te imiteren zonder dat het vettig lijkt...
Een visagie workshop moet je doen bij een make-over studio, die pakken gelijk alles aan, haar, kleding, make-up en personal care....

Tot slot... ik wil helemaal niemand dood vinden.... of begrijp ik het verkeerd?
“good enough”
Venka

Bericht door Venka »

Wellicht dat met deze site http://petragender.wordpress.com/2013/0 ... abiliteit/" target="_blank je wat meer kan helpen over hoe jij jezelf ziet.
Miazara

Bericht door Miazara »

makeup is altijd moeilijk, zodra je eenmaal heb gevonden hoe je het wilt hebben dan moet je juist dat aanhouden.
Code Sorceress