jacqueline schreef:ik heb de foto's gekregen en aan de hand van dat resultaat moet ik helaas constateren dat een transitie voor mij onhaalbaar is. Ik zie er echt niet uit.
[
Afbeelding ]
Hier het bewijs. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden. Zo kan ik niet over straat, dus voor mij is transitie van de baan, ik stop ermee.
Geen disrespect naar de mensen van de visagieworkshop bedoelt maar ik vind die make-up echt niet mooi staan bij jou. Je gezicht ziet er door de foundation heel plat uit en de oogschaduw vind ik niet mooi. Voor mijn gevoel krijg je er een gezicht van dat er opgemaakt uitziet, maar niet mooi. Zelf probeer ik altijd het tegenovergestelde te bereiken: met een gezicht vol make-up een natuurlijke look te bereiken

.
Ik denk dat zoiets je wel kan helpen. Als voorbeeld neem ik Kim Kardashian, omdat zij een heel mooi voorbeeld is van wat ik bedoel:

.
Je ziet dat haar voorhoofd en jukbeenderen veel lichter zijn dan de onderste hoeken van haar gezicht. Dat is niet omdat ze van zichzelf zo mooi is, dat is echt allemaal make-up. Ik denk dat zoiets jou ook kan helpen om wat leven en diepte in je gezicht te brengen, want zoals je het nu zegt ben je er zelf ook niet tevreden over.
Ik weet zelf niet superveel van make-up (het blijft een hobby), maar op de transgroepen op facebook zijn een paar meiden (bv. Paris) die er wel veel vanaf weten en die je misschien betere tips kunnen geven.
Ik heb je in het echt gezien, en deze make-up doet je meer kwaad dan goed.