pruiken

Make-up, kleding, en zo voort
Sabrina40

Re: pruiken

Bericht door Sabrina40 »

Klein foutje. Mijn 3e alinea begint met "Rond 1992", maar dat moet zijn : "Rond 2002". Sorry
Jessy

Bericht door Jessy »

Dat kun je met het "Wijzig" knopje bovenaan jouw bericht verbeteren (tot 2 dagen na het plaatsen). Ik heb het bij deze voor jou verbeterd.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Sabrina40

Bericht door Sabrina40 »

Dank je el voor de tip en voor het verbeteren Jessy.
Het overkomt mij wel vaker dat ik een dag later toch nog een foutje of een verbetering opmerk.
Groetjes, Sabrina
Jannie

Bericht door Jannie »

Ik kocht mijn pruik bij Marioposa, da's in Amsterdam. Ze doen ook pruiken voor chemopatienten en de kwaliteit/prijs valt best mee. Ik vond het zaaalig passen met de hulp Mary...en volledig prive! En ik stond vooral versteld van het grote verschil dat een bepaald type pruik kan maken. Kopen waar je kan passen, zou ik zeggen.
Aster

Bericht door Aster »

De Surinaamse haarwinkels aan de 'stille kant' van de Albert Cuyp hebben een grote collectie redelijk goedkope pruiken.

Ben er ooit eens op een zaterdagmiddag geweest met 2 allesbehalve passabele, zeer mannelijk ogende tv's die in full drag en met kilo's make up dichtgestukadoorde gezichten gewoon pruiken pasten aan de toonbank.

A sight to behold, want toen we over de drukke Albert Cuypmarkt liepen verrekten behoorlijk veel mensen hun nek bij het omdraaien en nastaren.

De toenmalige verkoopster blikte of bloosde niet en voor zover ik kon zien de aanwezige klanten ook niet.

Zelfs niet toen de pruiken afgingen en over de kale/kalende hoofden een paskousje ging om de gewenste pruiken te passen.

Klant is klant, geld is geld is het credo bij de meeste winkels en dergelijke haarwinkels hebben (ruim) ervaring met tv's en ts'en, vanwege de gunstige prijzen, vermoed ik zo.
Arike

Bericht door Arike »

Bij backstage aan de rozengracht keken ze ook nooit ergens van op... Ff op straat voor de deur pruik passen bij normaal daglicht, beetje makeup,spiegeltje mee... Allemaal geen probleem..

Misschien dat de prijzen niet de meest gunstige van Amsterdam zijn ;) , maar toch nog altijd een stuk lager dan bij een Mariposa....
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
chantall

Bericht door chantall »

Hoi, heb zelf bij deze pruiken leverancier 2 pruiken gekocht. Woon zelf wel in de buurt, dus kon er heen gaan om te passen. De prijs/kwaliteitverhouding vind ikzelf persoonlijk erg goed. Pruiken zijn van Kanekalon Fiber, dus geen echt haar. Het is maar een tip, dus bij deze.

http://www.your-trend.nl" target="_blank

ps het is geen fysieke winkel, maar heb zelf op afspraak kunnen passen in hun woonhuis.

groetjes chantall
Claire

Bericht door Claire »

Volgende maand een afspraak bij travisage is de allereerste keer voor pruik vind dan niet erg om wat meer te betalen.
Kan zeker voor de 1e keer iemand gebruiken met verstand van haar.
Is al weer een lange tijd geleden dat ik flink haar op mijn hoofdhuid had :)
Kan ik ook meteen wat leren over make up ed.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Travisage is voor velen van ons een goede start geweest :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
ada

Bericht door ada »

Ik heb een t/vriendin die kocht haar pruiken/haarwerk in Amerika/Los Angelos en heb toen de prijzen vergeleken wat ze in Nederland vragen.
Nu kon het bijna niet geloven.
Voor een haarwerk hier waar ze ongeveer 800 euro vragen koop je in Amerika voor 125 euro precies hetzelfde merk en model.
Maar je moet wel goed weten wat je precies wil want ruilen kan maar is moeilijk, het is maar een tip mijnerzijds.
Koop er gelijk 2 stuks want scheelt in de verzendkosten.
Ga ook iets korter dragen want heb gemerkt dat lang haar mooi is maar ook meer kammen is en dan is klitten zo een feit.
Wees je zelf en niet een ander