Vertellen dat je trans bent
-
Janice
Re: Vertellen dat je trans bent
Daarom moet je het vooraf vertellen en natuurlijk zijn er uitzonderingen
vond alleen de woordkeuze grappig ...
-
yasmin
via internet zijn er juist Matcho types die op me afkomen maar ik wil geen hollandse sissy als je begrijp wat ik bedoelJanice schreef:Daarom moet je het vooraf vertellen en natuurlijk zijn er uitzonderingenvond alleen de woordkeuze grappig ...
-
Anon20210626
Je bepaal nog altijd zelf wie je wil ontmoeten ...... Ja ik word ook benaderd door allerhande griezels maar niemand die mij dwingt om daarop in te gaan . Het zijn verder dus vaak rustige avonden ...........hele rustige avonden . Het zij zo
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Janice
Ik begrijp jeyasmin schreef:via internet zijn er juist Matcho types die op me afkomen maar ik wil geen hollandse sissy als je begrijp wat ik bedoelJanice schreef:Daarom moet je het vooraf vertellen en natuurlijk zijn er uitzonderingenvond alleen de woordkeuze grappig ...
-
Anon20190122
Dat is mogelijk een recept voor een heel beklemmende relatie waarin je gaat uitvinden hoe slecht een vrouw behandeld kan worden door een man!yasmin schreef:via internet zijn er juist Matcho types die op me afkomen maar ik wil geen hollandse sissy als je begrijp wat ik bedoelJanice schreef:Daarom moet je het vooraf vertellen en natuurlijk zijn er uitzonderingenvond alleen de woordkeuze grappig ...
-
yasmin
klopt zulke als ze het weten gebruiken je maar ook cis meidentanisha schreef:Dat is mogelijk een recept voor een heel beklemmende relatie waarin je gaat uitvinden hoe slecht een vrouw behandeld kan worden door een man!yasmin schreef:via internet zijn er juist Matcho types die op me afkomen maar ik wil geen hollandse sissy als je begrijp wat ik bedoelJanice schreef:Daarom moet je het vooraf vertellen en natuurlijk zijn er uitzonderingenvond alleen de woordkeuze grappig ...
-
Anon20190122
Zelf ga ik liever voor zachtaardige intelligente types!
Ik ben zelf pansexueel en val meer op persoonlijkheid dan uiterlijk ik kijk hierdoor vaak langere tijd de kat uit de boom en op slag verliefd worden heb ik nog nooit meegemaakt!
Dit is niet altijd even handig maar geeft wel een stuk zelfbescherming.
Ik ben zelf pansexueel en val meer op persoonlijkheid dan uiterlijk ik kijk hierdoor vaak langere tijd de kat uit de boom en op slag verliefd worden heb ik nog nooit meegemaakt!
Dit is niet altijd even handig maar geeft wel een stuk zelfbescherming.
-
Anon20210626
Juist wel handig en exact wat ik eerder al schreef .........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
yasmin
-
Janice
Hoe oud ben jij Yasmin ?