Hear hear...
Ik ben vrouw, en lesbienne.....
Het hele T gebeuren boeit me in zoverre dat ik meekijk, maar het maakt op geen enkele wijze deel uit van mijn leven in casu dat het mijn leven bepaalt.
Herkennen andere transen dit
-
J1nny
-
Veronica
Re: Herkennen andere transen dit
Transgender bioscoop avond? (... -_-' )
Ik begrijp wel dat sommige transgenders de T community willen ontwijken, als je soms ziet hoe het aan toe kan gaan.
Ik bedoel, ik heb nog nooit 2 homoseksuelen zien bekvechten wie meer "homo" is, in de T wereld heb ik dat dus wel gezien en helaas te vaak...
Ik begrijp wel dat sommige transgenders de T community willen ontwijken, als je soms ziet hoe het aan toe kan gaan.
Ik bedoel, ik heb nog nooit 2 homoseksuelen zien bekvechten wie meer "homo" is, in de T wereld heb ik dat dus wel gezien en helaas te vaak...
-
Fay
Toch, is maar een heel klein percentage dat zich schuldig maakt aan dergelijk gedrag richting anderen, vaak zoniet meestal voortkomend uit een minderwaardigheidsgevoel over eigen traject en zelf, en dat volledig ontkennen ook
Hoe harder men roept hoe meer bedenkingen ik krijg bij het eigen zelfverklaard succesverhaal
Het overige percentage lijkt me belangrijker
Nuff said, orde van de dag...
Fay-kes
Hoe harder men roept hoe meer bedenkingen ik krijg bij het eigen zelfverklaard succesverhaal
Het overige percentage lijkt me belangrijker
Nuff said, orde van de dag...
Fay-kes
-
yasmin
Bij mij ging het niet om modder gooien.
Maar meer dat andere mensen je zien zoals je niet bent bijv als een Valentijn of Kelly mensen hebben het idee of elke trans gelijk is wij zijn ook mensen met verschillende intresses en uiterlijk en persoonlijkheid.
En ook qua sexueel geaardheid is bij ons net zo divers als bij cismensen
Maar meer dat andere mensen je zien zoals je niet bent bijv als een Valentijn of Kelly mensen hebben het idee of elke trans gelijk is wij zijn ook mensen met verschillende intresses en uiterlijk en persoonlijkheid.
En ook qua sexueel geaardheid is bij ons net zo divers als bij cismensen
-
jeronimusbrult
Bij deze een aanvulling.
Wisten jullie dat er ook Hetero's bestaan die zich willen laten ombouwen omdat ze qua gedrag en uiterlijk in een ander lichaam zitten.
en nog iets? wist je dat iemand met een interseksuele conditie bij de geboorte ook niet persee wat met de lgbt-community heeft?
Nog nooit geweten? bij deze weet je het dan nu.
Ik vraag me af wat jij voor seksuele orientatie hebt naast het feit dat je trans bent?
Wisten jullie dat er ook Hetero's bestaan die zich willen laten ombouwen omdat ze qua gedrag en uiterlijk in een ander lichaam zitten.
en nog iets? wist je dat iemand met een interseksuele conditie bij de geboorte ook niet persee wat met de lgbt-community heeft?
Ik vraag me af wat jij voor seksuele orientatie hebt naast het feit dat je trans bent?
Het is best grappig om je eigen identiteit te zijn.
''Ooh my Gayness, I feel so different.''
Hoi, Dr. Genderfluid, kom je vandaag nog even bij me langs?
dan maken we er gewoon weer een gezellig feestje van.
-
Barbarella
Om dit geheel beter te begrijpen heb ik het net luidbrullend opgelezen.jeronimusbrult schreef:Bij deze een aanvulling.
Erg verhelderend allemaal. Zo leert een mens wat..
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
Dat is zo iemand niet 100% Hetero, maar definieert iemand zich zo.jeronimusbrult schreef:Bij deze een aanvulling.
Zo ben ik eigenlijk panseksueel, maar zeg voor het gemak bi, zodat mensen niet te veel vragen stellen of raar kijken (kwestie van luiheid).
Echter heb ik ook mensen gesproken die bi of gay waren en zich voor de buitenwereld als hetero defineren.
Trouwens, mannen die zich willen laten opereren naar een vrouwelijk lichaam (opereren, ombouwen kan je een huis, niet een persoon) omdat het hun opwindt zullen niet zo vaak voorkomen, ik denk die mensen alsnog toch eerder transgender zijn in dat geval, maar dat gewoon niet willen toegeven.
En anders, mensen met een vage en extreme fetish, want jezelf opereren alleen daarvoor is extreem.
-
jeronimusbrult
Ja, ombuowen.. oohhww klopt dat kun je alleen bij een huis ja. Ik heb hier zonet in een andere (wat nieuwere) post me excuses daar voor aangeboden.Veronica schreef:Dat is zo iemand niet 100% Hetero, maar definieert iemand zich zo.jeronimusbrult schreef:Bij deze een aanvulling.
Zo ben ik eigenlijk panseksueel, maar zeg voor het gemak bi, zodat mensen niet te veel vragen stellen of raar kijken (kwestie van luiheid).
Echter heb ik ook mensen gesproken die bi of gay waren en zich voor de buitenwereld als hetero defineren.
Trouwens, mannen die zich willen laten opereren naar een vrouwelijk lichaam (opereren, ombouwen kan je een huis, niet een persoon) omdat het hun opwindt zullen niet zo vaak voorkomen, ik denk die mensen alsnog toch eerder transgender zijn in dat geval, maar dat gewoon niet willen toegeven.
En anders, mensen met een vage en extreme fetish, want jezelf opereren alleen daarvoor is extreem.
En wel verdraaid nog aan toe zie ik dat ik in deze post die wat eerder dan die andere post gepost was ik dezelfde fout gemaakt heb. Voor de mensen die die nog niet hebben gelezen, ik ga op zoek naar een beter en acceptabeler woord hiervoor om het met jullie recht te zetten
Het is best grappig om je eigen identiteit te zijn.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Voor zover mij bekend is het in de meeste gevallen zo dat mensen met een intersekse-aandoening er moeite mee hebben dat ze lichamelijk niet helemaal zo zijn als bij hun geslacht hoort. Bijvoorbeeld: Een man met klinefelter vind het meestal vervelend dat de mannelijke ontwikkeling nogal achterblijft en zal daarom graag testosteron willen om die ontwikkeling wel goed te laten verlopen.jeronimusbrult schreef:wist je dat iemand met een interseksuele conditie bij de geboorte ook niet persee wat met de lgbt-community heeft?
Maar er zijn natuurlijk wel uitzondering hierop.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
elke
Omdat veel transen mannen zijn die gevangen zitten in een mannenlichaam vanwege doorgeschoten heteroseksueel fetishisme en identificatie met hetgeen begeert wordt...willen zijn/hebben wat je begeert