Transgenders gezocht
-
Rianne62
Re: Transgenders gezocht
Heel lang geleden heb ik ook meegewerkt aan een interview met foto's voor een magazine. Hier heb ik "buiten" nooit reacties op gehad. Wel werd ik (n.a.v. dit blad) uitgenodigd door Paul Witteman. Mijn verschijning op televisie zorgde voor twee dagen roem
. Daarna hoorde ik er niemand meer over. Het ligt denk ik wel anders als je aan een serie mee doet. Je word dan een vertrouwd gezicht, waardoor je veel langer herkend word. Destijds heb ik het met veel plezier gedaan en heb er geen spijt van.
Link naar mijn blog: http://www.opentopvrouw.com/
"Transvrouw in de blender en meer"
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik word vreemd genoeg nog regelmatig aangesproken over mijn interview op Omroep Brabant TV. Zoveel kijkers heeft dat programma helemaal niet en volgens mij zijn de cijfers op Uitzending Gemist en Youtube nu ook niet zodanig dat daar enige roe van te verwachten is. Maar toch...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Rianne62
Ik ben zojuist ook gevraagd om aan 'Hij is een Zij' deel 2 deel te nemen. Ik vind het een heel goed programma. Als ik serieus iets kan bijdragen aan de acceptatie van transgenders ga ik er serieus over nadenken.
-
Veronica
Ow? Ik sprak iemand die zelf mee wou doen (in mei) en diegene kreeg nee te horen omdat ze al mensen hadden en bezig waren met opnemen van de serie.Rianne62 schreef:Ik ben zojuist ook gevraagd om aan 'Hij is een Zij' deel 2 deel te nemen. Ik vind het een heel goed programma. Als ik serieus iets kan bijdragen aan de acceptatie van transgenders ga ik er serieus over nadenken.
-
Rianne62
Daar kan ik niet over oordelen. Ze zouden wel graag in contact komen met een wat ouder persoon. En omdat ik tot de fossielen behoor zal de keus wel op mij zijn gevallenVeronica schreef:Ow? Ik sprak iemand die zelf mee wou doen (in mei) en diegene kreeg nee te horen omdat ze al mensen hadden en bezig waren met opnemen van de serie.Rianne62 schreef:Ik ben zojuist ook gevraagd om aan 'Hij is een Zij' deel 2 deel te nemen. Ik vind het een heel goed programma. Als ik serieus iets kan bijdragen aan de acceptatie van transgenders ga ik er serieus over nadenken.
-
Veronica
Aha, misschien daarom juist, de persoon waar ik het over heb is jonger (onder 30).Rianne62 schreef:Daar kan ik niet over oordelen. Ze zouden wel graag in contact komen met een wat ouder persoon. En omdat ik tot de fossielen behoor zal de keus wel op mij zijn gevallenVeronica schreef:Ow? Ik sprak iemand die zelf mee wou doen (in mei) en diegene kreeg nee te horen omdat ze al mensen hadden en bezig waren met opnemen van de serie.Rianne62 schreef:Ik ben zojuist ook gevraagd om aan 'Hij is een Zij' deel 2 deel te nemen. Ik vind het een heel goed programma. Als ik serieus iets kan bijdragen aan de acceptatie van transgenders ga ik er serieus over nadenken..
Ik zou het juist een goed initiatief vinden als ze deze keer juist ook de oudere MtF's in Hij is een Zij tonen, dat vond ik een gemis de vorige keer.
-
Rianne62
Ik heb in ieder geval vanavond de stap gezet door op de uitnodiging in te gaan voor een oriënterend gesprek. Ik zag toevallig een NOS stukje voorbij komen over geweld tegen transgenders, alvast één goede reden om mee te doen. Maar het draait niet alleen om ikke want als oudere heb ik ook een groot gezin waar ik rekening mee moet houden.