Ylse naar Kanhai, datum is bekend

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20180501

Re: Ylse naar Kanhai, datum is bekend

Bericht door Anon20180501 »

Heel veel sterkte en succes Ylse
Ik zal aan je denken... ;)
Anon20190209

Bericht door Anon20190209 »

Hai Ylse ben blij voor je dat de langverwachte SRS nu voor de deur staat... heb wel een vraag, is het normaal tegenwoordig dat je de voorbereidingen qua laxeren.thuis en op eigen houtje moet doen? Vroeger werd je standaard 2 dagen voor OK al opgenomen om de voorbereidingen onder toezicht te doen incl alles..

Wellicht heeft dat tegenwoordig met geld te maken kan ik me zo voorstellen. Maar de voorbereidingen in het ziekenhuis is toch wel zo prettig en handig en weet je ook waar je aan toe bent...

P.s..destijds moest in meerdere liters laxeer na binnen werken.. nou dat was ook geen pretje :roll: :fpalm:

Maar wens je heel veel succes en sterkte toe de aankomende weken :hug2:

Groetjes Cher
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Cher schreef:Hai Ylse ben blij voor je dat de langverwachte SRS nu voor de deur staat... heb wel een vraag, is het normaal tegenwoordig dat je de voorbereidingen qua laxeren.thuis en op eigen houtje moet doen? Vroeger werd je standaard 2 dagen voor OK al opgenomen om de voorbereidingen onder toezicht te doen incl alles..

Wellicht heeft dat tegenwoordig met geld te maken kan ik me zo voorstellen. Maar de voorbereidingen in het ziekenhuis is toch wel zo prettig en handig en weet je ook waar je aan toe bent...

P.s..destijds moest in meerdere liters laxeer na binnen werken.. nou dat was ook geen pretje :roll: :fpalm:

Maar wens je heel veel succes en sterkte toe de aankomende weken :hug2:

Groetjes Cher
Dank je, en alle anderen natuurlijk ook, maar ik heb geen idee of het tegenwoordig standaard is om de voorbereidingen thuis te doen, ik neem voor het gemak even aan van wel. Want ja, een bed bezet houden in het ziekenhuis is duur zat tegenwoordig.

En die laxeermiddel mag ik innemen in een glas water, en dat zal dan genoeg moeten zijn. Zoals gezegd hoop ik niet dat ik onderweg naar mijn werk leegloop. Misschien maar even extra broek meenemen.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Heleen Vrukalakos

Bericht door Heleen Vrukalakos »

Gefeliciteerd en heel veel succes Ylse
Heel veel liefs
Heleen
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

Bericht door Venusss »

Ylse schreef:Mijn gezicht is al redelijk hersteld, er zijn nog wel gevoelloze plekjes maar daar jeukt en steekt het flink dus ik ga er van uit dat het gevoel daar wel weer terug komt. Verder is de snee die gemaakt is nog wel zichtbaar al merk ik dat het de meeste mensen niet eens echt opvalt. Maar dat kan ook komen omdat ik mijn haar er overheen laat vallen.
Hoi Ylse, over littekens gesproken ik heb goede ervaring met Calendulan zalf "littekencreme" Maar let op dat je niet Calendulan "eerste hulp" zalf of "lotion" koopt, want die moet je niet hebben tenzij je (lichte) brandwonden hebt. Er zijn ook zalfjes die zorgen dat de huid wat soepeler zal worden waardoor de litteken minder zal trekken. Aangedane plek meerdere keren per dag eerst masseren is ook goed voor het stimuleren van de bloedsomloop en bevordert sneller het herstel
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Massage en aanraking zijn inderdaad belangrijk bij een litteken! Er staat informatie en dergelijke op YouTube over hoe je dat het beste kunt doen, want het mag best een stevige massage zijn ivm de stevigheid van het littekenweefsel.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219

Bericht door Anon20230219 »

Ik zelf gebruik Bio Oil om mijn littekens en rimpels wat minder aanwezig te laten zijn.

Moet zeggen dat ik zeker wel wat verbetering in zie komen maar goed masseren is wel erg belangrijk..
diederique

Bericht door diederique »

Succes de komende dagen. Kom vast goed daar in Alkmaar.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Succes Ylse!!
Ylse

Bericht door Ylse »

Sodeknetter, in de voorbereiding op mijn SRS aanstaande vrijdag ben ik door Kanhai op vloeibaar voedsel gezet. Ook mocht ik vandaag beginnen met lactulose, oftewel een laxeermiddel.

Ik heb de hele dag trek, ben al een keer of 5 naar het toilet geweest (gelukkig spoot het mijn broek niet uit want ik had gewoon een dag werken staan) en ik heb loop de hele tijd mijzelf te dwingen om maar niks aan vast eten te pakken.

Wat ben ik blij dat dit na twee dagen voorbij is.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France