Different

Michel

Re: Different

Bericht door Michel »

Amber schreef:Ergens is t ook wel typisch dat er niet ingegaan wordt op het verhaal van iemand die in hetzelfde schuitje heeft gezeten...
Dat vind ik ook Amber.
Michel

Bericht door Michel »

valencia schreef:
Michel schreef:Vragen staat vrij hoor.
als jij het als een zonde ziet, waarom als ik vragen mag heb je je aangemeld op dit forum?
en wat vind different hiervan eigenlijk? of vind je dat niet belangrijk?
Je zou m'n stukje kunnen lezen bij "even voorstellen" om te weten te komen waarom ik mezelf heb aangemeld Valencia.
En het woord zonde hebben vooral anderen gebruikt. Ik vind het verschrikkelijk om te merken dat als je zegt Christen te zijn, je meteen een plakkaat op je voorhoofd gedrukt krijgt, en in een enorm hok gepropt wordt. Het verbaast me echt.

Je laatste vraag snap ik niet zo goed. Ik heb dit topic niet geopend. Dat heeft Hedwich gedaan, naar aanleiding van een antwoord op haar vraag.
Deze hele discussie had voor mij niet gehoeven he? Maar blijkbaar is ook het woord "Different" nogal beladen.
Ik ben gewoon eerlijk over mijn belevingen. That's it.
Madeleine

Bericht door Madeleine »

Zoals te zien staat dit topic op slot, vrijheid van religie is een groot goed maar op deze wijze zijn wij bang dat de discussie uit de hand loopt.

Namens de moderators,
Madeleine
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen: