Wellicht een nuttige tip: zowel voor mannen als vrouwen geldt dat trainen voor meer spiermassa niet gaat lukken zonder de juiste voeding. Denk daarbij aan hoogwaardige proteïnen. Verder is rust even belangrijk als training en met veel reps doe je meer kwaad dan goed.
Tot slot: plaatselijk vet wegtrainen is een fabeltje.
Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?
-
Anon20190501
Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Nate_0
JA!! DIT!!!!!!!!!! En waarschijnlijk had jij net als mij daar ook al last van als vrouw. Als ik jurkjes zocht (voor bv het 25 jarig trouwfeest van mijn ouders) dan was dit ook al hel. Losse overhemden kopen klinkt als een goed idee... Ik ga een dezer dagen wel even de stad in. Misschien vandaag wel, hmm... Wat voor soort overhemden draag jij? (En daarmee bedoel ik dus: draag je met prints, draag je ze oversized of juist nu wel goed passend, etc.)Jer158 schreef:Waar ik zelf last van heb, en Nate waarschijnlijk ook, is dat dingen die van boven passen (i.e. niet mega oversized zijn) van onderen vaak te strak zitten. Overhemden draag ik dan ook vaak open.Simão schreef:Jasjes zijn, naast overhemden, sowieso handig.
Ik zit er eigenlijk aan te denken om eens te kijken hoe het gaat als ik corrigerend ondergoed koop? Want juist in losvallende broeken heb ik het idee dat het vet wat meer "uitzakt" waardoor ik juist nog weer breder lijk...
Simao, ik ben van boven inderdaad heel smal, en qua broekmaat zit ik rond de 40. De broeken van mijn vader pas ik niet, want hij heeft ook weer smalle heupen. Die van mijn broertje pas ik dan weer wel (hij heeft ook bredere heupen dan taille en een behoorlijke kont voor een jongen, dat komt bij mams vandaan). Alleen is dus die ratio bij hem zoveel kleiner en heeft hij dan nog steeds bredere schouders, waardoor het weer niet opvalt. Plus het trainen natuurlijk.
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden qua die BHs, en of het uberhaupt iets voor me doet... Ik ben bang dat ik me vooral heel onzeker ga voelen (zitten ze er nog wel? vallen ze er niet uit? etc.) Er zit hier wel een goedkope lingeriezaak in de buurt, geloof ik... De kleding die ik nu koop (XS of S, soms M in truien) valt op zich best goed, alleen zit het dus strak rond mijn heupen.
Sigy, ik weet hoe ik goed train
meerdere zakken met zaagsel
-
Jer158
De enige vrouwelijke top die ik ooit aan heb gehad eindigde boven de heupen, dus dan zit het wat strakker daar maar past i.i.g. dicht. Die past nu ook van boven niet meer trouwens. Was maat 38, waar de damesbroeken die ik heb gehad meestal 42 waren.
Moet binnenkort weer formeel gekleed en ben erg zoekende hoe ik dat ga doen. Een pak is de norm maar gaat mij niet passen/staan, en ook bij een overhemd zal ik weer tegen het bekende probleem aanlopen. Wil ook niet te veel uitgeven aan een maatpak als ik door de testo van vorm ga veranderen. Denk dat mijn beste optie is om een herenbroek te kopen met een klein beetje oversized dames blouse. In het zwart met rode vlinderdas (is een kerstgelegenheid). Kan ook een statement maken en met een rode stropdas komen.
Ik draag altijd redelijk drukke prints qua overhemden. Ruitjes, (verticale) strepen, bladeren, etc., maar de kleur redelijk donker en geen grote contrasten. Heb op dit moment eentje die oversized is en die kan ik met de knopen dicht dragen, twee passende slimfit (maar die ene past eigenlijk niet meer), en verder regular/loose fit die redelijk passen van boven. Die laatste categorie staat eigenlijk het beste, mits ik ze open draag.
Moet binnenkort weer formeel gekleed en ben erg zoekende hoe ik dat ga doen. Een pak is de norm maar gaat mij niet passen/staan, en ook bij een overhemd zal ik weer tegen het bekende probleem aanlopen. Wil ook niet te veel uitgeven aan een maatpak als ik door de testo van vorm ga veranderen. Denk dat mijn beste optie is om een herenbroek te kopen met een klein beetje oversized dames blouse. In het zwart met rode vlinderdas (is een kerstgelegenheid). Kan ook een statement maken en met een rode stropdas komen.
Ik draag altijd redelijk drukke prints qua overhemden. Ruitjes, (verticale) strepen, bladeren, etc., maar de kleur redelijk donker en geen grote contrasten. Heb op dit moment eentje die oversized is en die kan ik met de knopen dicht dragen, twee passende slimfit (maar die ene past eigenlijk niet meer), en verder regular/loose fit die redelijk passen van boven. Die laatste categorie staat eigenlijk het beste, mits ik ze open draag.
Hung her from the branches of a mango tree
-
Jer158
@ corrigerend ondergoed: Underworks heeft ook lange binders die over de gehele lengte binden. Vraag mij wel eens af of dat zou helpen.
-
Nate_0
Het klinkt alsof we redelijk dezelfde maten hebben (ik heb van boven in vrouwenkleding 36 en beneden 40/42, afhangende van het merk--in skinny jeans met stretch lukt een 38 een enkele keer).
Een rode stropdas zou wel vet zijn! Misschien dat dat ook als blikvanger werkt en minder nadruk legt op de rest van je lichaam... ik merk dat "slappe" stof mijn heupen vaak juist accentueert vanwege de manier waarop herenkleding valt, dus het moet wat steviger zijn zodat het vorm houdt en me recht houdt.
Misschien zijn er ook wel van die oversized jassen te koop bij de dames... En dan bedoel ik zoiets: https://oliiveloves.files.wordpress.com ... oto-32.jpg
(Kom overigens dit ook nog tegen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 4e146c.jpg )
Een rode stropdas zou wel vet zijn! Misschien dat dat ook als blikvanger werkt en minder nadruk legt op de rest van je lichaam... ik merk dat "slappe" stof mijn heupen vaak juist accentueert vanwege de manier waarop herenkleding valt, dus het moet wat steviger zijn zodat het vorm houdt en me recht houdt.
Misschien zijn er ook wel van die oversized jassen te koop bij de dames... En dan bedoel ik zoiets: https://oliiveloves.files.wordpress.com ... oto-32.jpg
(Kom overigens dit ook nog tegen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 4e146c.jpg )
meerdere zakken met zaagsel
-
Simão
A Inderdaad gewoon open dragen. Of:Jer158 schreef:Waar ik zelf last van heb, en Nate waarschijnlijk ook, is dat dingen die van boven passen (i.e. niet mega oversized zijn) van onderen vaak te strak zitten. Overhemden draag ik dan ook vaak open.Simão schreef:Jasjes zijn, naast overhemden, sowieso handig.
B Korter jasje kiezen. Het gaat vooral om optisch je bovenlichaam verbreden. een bodywarmer is ook een handige hulp daarin.
C Als je heel rond bent in de heupen is een langere jas weer handig. Dat betekent idd soms groter kopen en je schouders bijvullen, maar dan ben je voor het oog wel recht.... of nogmaals, open laten.
http://images.asos-media.com/inv/media/ ... age1xl.jpg
http://images.shopmadeinchina.com/B3680 ... _3.bak.jpg
Waar het om gaat is dat je kleding kunt zoeken die helpen dingen wat meer in balans te brengen.
Maar natuurlijk kun je ook gewoon voor sweaters gaan. Maar zelf zorg ik dan wel voor wat bredere schouders daarin. Kleine moeite, groot effect, al is het alleen al psychisch.
En ik heb een enorme reet, by the way (mijn vader en broer ook, dus niet aleen voor vrouwen weggelegd) en een holle rug daarbij.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Simão
A Inderdaad gewoon open dragen. Of:Jer158 schreef:Waar ik zelf last van heb, en Nate waarschijnlijk ook, is dat dingen die van boven passen (i.e. niet mega oversized zijn) van onderen vaak te strak zitten. Overhemden draag ik dan ook vaak open.Simão schreef:Jasjes zijn, naast overhemden, sowieso handig.
B Korter jasje kiezen. Het gaat vooral om optisch je bovenlichaam verbreden. Een bodywarmer is ook een handige hulp daarin.
C Als je heel rond bent in de heupen is een langere jas weer handig. Dat betekent idd soms groter kopen en je schouders bijvullen, maar dan ben je voor het oog wel recht.... of nogmaals, open laten.
http://images.asos-media.com/inv/media/ ... age1xl.jpg
http://images.shopmadeinchina.com/B3680 ... _3.bak.jpg
Waar het om gaat is dat je kleding kunt zoeken die helpen dingen wat meer in balans te brengen.
Maar natuurlijk kun je ook gewoon voor sweaters gaan. Maar zelf zorg ik dan wel voor wat bredere schouders daarin. Kleine moeite, groot effect, al is het alleen al psychisch (ik voel me accuut meer macho). En je kunt eventueel een en ander vastnaaien in een T shirt. Weet je zeker dat ze niet verschuiven.
En ik heb een enorme reet, by the way (mijn vader en broer ook, dus niet alleen voor vrouwen weggelegd) en een holle rug daarbij.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Ender
- Transgender
Het helpt mij enorm.. ik dacht dat ik het mij verbeelde maar het valt vrienden ook op. Heb vandaag een binder van gc2b ontvangen en die bind de bovenkant wel redelijk maar daarna is het losse stof, dan heb ik veel liever mijn underworks binder. Heb dan wel dat mijn broeken afzakken (maar ik heb nogal wat overgewicht dus voor jullie misschien niet zo ergJer158 schreef:@ corrigerend ondergoed: Underworks heeft ook lange binders die over de gehele lengte binden. Vraag mij wel eens af of dat zou helpen.
-
Jer158
Nice! Is dat de 997? Kreeg op Facebook in een transgroep gemengde verhalen: bij sommigen blijft de binder omhoog kruipen en bij anderen helpt het idd om alles wat te comprimeren.Ender schreef:Het helpt mij enorm.. ik dacht dat ik het mij verbeelde maar het valt vrienden ook op. Heb vandaag een binder van gc2b ontvangen en die bind de bovenkant wel redelijk maar daarna is het losse stof, dan heb ik veel liever mijn underworks binder. Heb dan wel dat mijn broeken afzakken (maar ik heb nogal wat overgewicht dus voor jullie misschien niet zo erg). Weet alleen niet of dat iets voor Nate is aangezien hij al een smalle taille heeft.. en deze binder (voor mijn gevoel) de vetverdeling wat meer verdeeld.
-
Ender
- Transgender
Ja is de 997. Ik moest de omvang meten en daar kwam uit dat ik op 3xl kwam....... maar daar krijg je dus een binder bij die tot wel over je achterste heen past en voorkant allemaal mesh en niet (zoals bij gc2b) alleen het voorgevel-gedeelte.. kan het dus ook dubbelvouwen voor extra effect. voor mij ideaal maar snap dat dat niet voor iedereen hetzelfde zou zijnJer158 schreef:Nice! Is dat de 997? Kreeg op Facebook in een transgroep gemengde verhalen: bij sommigen blijft de binder omhoog kruipen en bij anderen helpt het idd om alles wat te comprimeren.