Sorry Jacqueline, welk bewijs? Ik zie geen bewijs om te stoppen. Je transitie doe je om je gevoel, om hoe je gelukkig wilt zijn en dus niet om hoe je er op een willekeurig moment, in je eigen extreem kritische ogen, uitziet.
Ik heb mezelf jaren lang verwaarloosd, iets dat je terugziet in een slecht huid, dof droog haar en littekens all over. Allemaal dingen waar je iets aan kunt doen, niet van het ene op het andere moment, het kost tijd en inspanning. Om hoe ik mij larenlang heb gevoelt, die ongelukkigheid wil ik niet meer, is het mij die inspanning allemaal dubbel waard. Ik begin resultaten te zien. In de ogen van anderen ben ik 100 maal mooier dan in mijn eigen.
Als ik jouw foto zie, zie ik iets heel anders dan wat jij er bij schrijft. Ja, je kunt zien dat je als een jongen bent geboren. Maar hoe ver sta jij nu in je hele process? Heb je al minstens 3 maanden hormonen om je huid compleet van dikte en structuur te veranderen? Ben je trots op je zelf en straal je dit uit op deze foto? Zul je er nog het zelfde uitzien als je de hormonen lange tijd hebt?, als je een aantal schoonheidsbehandelingen hebt gehad met je vervrouwelijkende huid, als je door permanente ontharing geen camouflage meer nodig hebt, als je je wenkbrauwen mooit hebt laten stylen en je helemaal jou stijl hebt ontwikkelt en gevonden? Ik weet het antwoord daar op, jij ook Jacqueline?
Visagie workshop
-
Aris
Re: Visagie workshop
ik sluit me aan bij Anne Nienke en Daniella, vervolgens is er ook wel advies gegeven voor de huid van Jaqueline 
dit was ook maar een basis workshop, dus geen volledige opleiding met alle trucks, ins en outs .
en Jaqueline ik zou er zeker wel mee door gaan, maar dat is verder aan jou.
Je huid zal beter worden en vrouwelijker, dan gaat het ook beter en mooier met opmaken.
kleding keuze tja is erg persoonlijk, maar ook daar in moet je groeien.
dit was ook maar een basis workshop, dus geen volledige opleiding met alle trucks, ins en outs .
en Jaqueline ik zou er zeker wel mee door gaan, maar dat is verder aan jou.
Je huid zal beter worden en vrouwelijker, dan gaat het ook beter en mooier met opmaken.
kleding keuze tja is erg persoonlijk, maar ook daar in moet je groeien.
-
Anon20180501
.
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 20 jul 2013, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Een aantal berichten uit dit draadje is verplaatst naar het verborgen forum.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
anne-nienke
zijn er nog mensen die een keer mee zouden willen doen aan een vervolg?
-
Petratrans
ik wil wel mee doen