Fijne zondag allemaal
Aan een ieder wat ze willen ervaren en hoe ze het ervaren .
Voor dat leef en laat leven maar ik wou even hierop reageren met mijn eigen ervaring .
Ik ben een ftm en vrij sociaal ingesteld .
In mijn omgeving merk ik wel vaak dat ik word bekeken soms dat ik mezelf afvraag wat valt er te zien hier .
Ben ik een clown ofzo .
Maar na een gesprek met een goeie hetero vriend van me ben ik tot de conclusie gekomen dat ik door mijn onzekerheid de aandacht op me focus.
En dan zal iedereen zeggen nee is niet zo prima maar ik ervaar bij mezelf dat door angst om niet voor werkelijke geslacht genoemd te worden ik zooo oplettend word overal waar ik loop .
Terwijl mijn omgeving mij voor 15 jaar al nooit anders heeft aangesproken dan meneer .
Maar ik denk dat het iets is wat je persoonlijk moet overwinnen en hoe meer natuurlijk jij je gedrag hoe meer je overkomt in de geslacht waar je in goed voelt en wilt zijn in je leven .
Leef en laat leven is mijn motto en aan wij als trans genders moesten mekaar meer liefde tonen dan mekaar te corrigeren en denken dat we het beter hebben dan de andere transgender .
Punt is dat wat we ook doen en hoe goed we ook ons zelf gedragen als wie we willen zijn en voor wat we ons voelen ,moeten we nooit vergeten dat er altijd wel een closed door tegen kunnen komen en dan is de vraag hoe los ik het op mee waard dan zullen ze mij hebben gemerkt dat ik trans ben.
Dus dames und heren be your self en geniet van degene die je een lekkere ding of ze het weten of niet want .
Als ze het weten draai je om zeg je vrees laat je zo uiten tegen mij want ik voel me goed met mezelf .
Fijne zondag allemaal
kenny