hoe je dag door 1 persoon verpest wordt
-
rachel
Re: hoe je dag door 1 persoon verpest wordt
En misha het is absoluut dus niet beledigend bedoelt dus als je echt gekwetst bent spijt me dat.
-
Fay
Je kan ook elke keer weer vallen over het taalgebruik van Rachel waarvan ze inmiddels heeft uitgelegd hoe dat komt, of je kan volwassen zijn en dat in je achterhoofd houden,en dat meenemen in je reactie
Fay
Fay
-
Misha
Dit is het eerste wat ik van Rachel lees, ik ben hier niet zo heel erg actief. Maar nu weet ik het en in het vervolg zal ik er rekening mee houden dan.
@ Rachel: bedankt voor de uitleg, het kwam een beetje over alsof mensen met autisme 'gewoon' taalgebruik niet snappen maar nu begrijp ik dat je het niet zo bedoelde (ik herken sarcasme niet zo goed, dat is weer mijn eigen autisme-gebrek). Maak je geen zorgen verder, ik ben niet gekwetst
@ Rachel: bedankt voor de uitleg, het kwam een beetje over alsof mensen met autisme 'gewoon' taalgebruik niet snappen maar nu begrijp ik dat je het niet zo bedoelde (ik herken sarcasme niet zo goed, dat is weer mijn eigen autisme-gebrek). Maak je geen zorgen verder, ik ben niet gekwetst
-
rachel
Gelukkig ook goed dat je het ook heb uitgelecht zal er ook rekening mee houden
-
Barbarella
Beste Rachel.
Ik had niet alleen ongelijk, ik ben ook ronduit gemeen tegen je geweest.
Daarvoor mijn oprechte excuses.
Eerlijkheid gebied me te melden dat ik zelf dyslectisch en ernstig dysgrafisch ben. De enige oplossing die ik daarvoor heb gevonden is; Oefenen, oefenenen en nog eens oefenen. En dat zal ik mijn mijn leven lang moeten blijven doen.
Omdat ik toen ik jong was erg veel rot opmerkingen heb gehad over hoe ik schreef vind ik wat ik naar jou gedaan heb niet kunnen.
Groets
Barbarella
Ik had niet alleen ongelijk, ik ben ook ronduit gemeen tegen je geweest.
Daarvoor mijn oprechte excuses.
Eerlijkheid gebied me te melden dat ik zelf dyslectisch en ernstig dysgrafisch ben. De enige oplossing die ik daarvoor heb gevonden is; Oefenen, oefenenen en nog eens oefenen. En dat zal ik mijn mijn leven lang moeten blijven doen.
Omdat ik toen ik jong was erg veel rot opmerkingen heb gehad over hoe ik schreef vind ik wat ik naar jou gedaan heb niet kunnen.
Groets
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Anon20210626
Mijn maandagavond werd verpest door 1000 dronken ' medemensen ' In een trein en een in het bijzonder , een vogel tegenover me mistte me rakelings toen hij onverwacht zijn maag ledigde ......... Leve koning alcohol ....... Not
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Hierbij dan een goede tip. Ga in de trein altijd ergens zitten waar de stoelen achter elkaar staan, zodat er niemand tegenover je kan gaan zitten. En reis op koningsdag vanaf het eind van de middag niet meer met het openbaar vervoer.Renée schreef:Mijn maandagavond werd verpest door 1000 dronken ' medemensen ' In een trein en een in het bijzonder , een vogel tegenover me mistte me rakelings toen hij onverwacht zijn maag ledigde ......... Leve koning alcohol ....... Not
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Stephen
Mijn broer was dronken vandaag en was agressief tegen mij!
-
Anon20210626
Jeste , mooie tips . Helaas was er was even weinig keuze ...... Dit leek de minst slechte . De trein was echt vol , balkon was ' echt geen goed idee' en ik moest wel terug. Een van tevoren geregelde lift naar huis ging niet door omdat die persoon dat even vergeten was en op een terrasje een paar wijntjes genuttigd had .....
Ik heb het weer overleefd , zonder kleerscheuren of grote vlekken op mijn kleding ..... Maar prettig was anders .....
Ik heb het weer overleefd , zonder kleerscheuren of grote vlekken op mijn kleding ..... Maar prettig was anders .....
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Misha
Ik moest vandaag aan dit topic denken. Ik stond in de Kruidvat te wachten bij de kassa, achter de kassa stond een boom van een vent, en voor mij in de rij stond een vrouw, die hem per ongeluk 'mevrouw' noemde. Dus dat mensen je soms verkeerd aanspreken hoeft niet te maken te hebben met of je wel of niet passabel was! Het was gewoon een verspreking van die mevrouw