SRS komt eraan maar ik draai door van niet roken

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180501

Re: SRS komt eraan maar ik draai door van niet roken

Bericht door Anon20180501 »

..maar ik kijk juist neer op mensen die roken.
Komt omdat rokers veelal groeiachterstand oplopen denk ik... :P
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Daniéla schreef:
Komt omdat rokers veelal groeiachterstand oplopen denk ik... :P
Ach, dat is niet altijd een nadeel :D
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Elk nadeel heeft zijn voordeel... :)
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Tanja schreef:Roken :think: blijft ook bij mij een teer punt.
Was er tweeëneenhalf jaar vanaf....was inderdaad. Ik was gestopt en taalde totaal niet meer naar een sigaret totdat :cry: Het moment kwam dat alles uitkwam. Van alle stress ben ik spontaan weer gaan roken. Niets helpt me momenteel om er vanaf te komen helaas. Ik zou het natuurlijk heel graag willen want het is slecht, mijn kleding stinkt, mijn omgeving vind het niet fijn en het is ook nogeens krankzinnig duur. De stress is inmiddels wel weer weggezakt maar het stoppen :cry: :cry: :cry:
Hoi Tanja,

Ik :eusa-think: herviel immers ook meer dan eens, en geloof me het werd me steeds moeilijker om opnieuw te stoppen. Soms durf ik nog,..............eentje :fpalm: Het is en blijft jammer genoeg een verslaving tot en met. En men kent jammer genoeg geen "ring/dergelijke" daarvoor !
Of met andere woorden : Men mag zich dood eten, de zorgverzekeraar betaald eventueel wel: de wel gevraagde/geliefde maag-ring, roken/drinken,........... :fpalm: Je snapt wel wat ik bedoel :icon-wink:

@ Aliss, Als je echt niet kan stoppen, minder dan zoveel mogelijk. Dat kan zeker geen kwaad hé, integendeel naar mijn mening. Daarna zie je wel hé.

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Cait

Bericht door Cait »

Als je niet kan stoppen met roken voor iets als srs .....dan stop je nergens voor
Anon20180311

Cait schreef:Als je niet kan stoppen met roken voor iets als srs .....dan stop je nergens voor
Vrouw/man/trans zijn staat los van een verslaving. Veel bio-vrouwen en mannen kennen het zelfde probleem, het niet kunnen stoppen/volhouden.
Idem, met het eten/drinken, zonder een genderprobleem er bovenop !
Als men dus niet kan stoppen met teveel te eten, dan stopt men nergens voor, neen :hug: maag-ring want ik kan het niet, bedankt zorgverzekeraar dat je dat wil betalen voor me :hug2: Welkom srs :hug:

Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Beardelady

Bericht door Beardelady »

Jemig wat een drukte en veroordeling van roken en rokers. Alle waardeoordelen worden erbij getrokken. Relax zou ik zeggen.. Ieder heeft zijn makke.. Ik ben verre van gelovig maar uit "Zij die zonder zonde zijn werpen de eerste stenen" komt hier wel op zijn plaats..

Anyway, ik ben nu meer dan een week gestopt.. Leuk toch?
Anon20180311

Proficiat Joukje, volhouden is de boodschap :hug2: je bent niet alleen ;)

Amy

Bericht door Amy »

Joukje schreef:Jemig wat een drukte en veroordeling van roken en rokers. Alle waardeoordelen worden erbij getrokken. Relax zou ik zeggen.. Ieder heeft zijn makke.. Ik ben verre van gelovig maar uit "Zij die zonder zonde zijn werpen de eerste stenen" komt hier wel op zijn plaats..

Anyway, ik ben nu meer dan een week gestopt.. Leuk toch?
Ik had het misschien ook niet zo netjes verwoord maar die zin met "status symbool" herinnerde me aan toen ik nog op het middelbaar onderwijs zat en zo'n beetje al mijn klasgenoten begonnen te roken. En dan dachten ze dat het stoer was of zo? Nou het enige wat ze deden was stinken en geld verspillen, dat is niet iets wat ik stoer vind maar eerder gewoon dom.

Ik vond het ook niet normaal dat ze mij die rommel ook aanboden, ik bedoel hoe haal je het in je hoofd om iemand zo iets compleet nutteloos wat ook nog eens schadelijk is voor ze aan te bieden. Dat hun dat zelf niet konden bedenken vond ik best wel teleurstellend.

Het zal wel daarom zijn dat ik er zo naar kijk.

Hier thuis ging dat ook nog zo leuk, mijn vader mooi zeggen van als je niet gaat roken betalen wij je rijbewijs. Ik had zoiets oke handig, ik ben dat toch niet van plan. Mijn broertje en zusje zijn beide gaan roken en hebben toch nog hun rijbewijs betaald gekregen en ik heb nog niet zo lang geleden uitgevonden dat mijn ouders ook hun auto's betaald hebben. Ik heb mijn auto zelf gekocht. Ik zou bijna gaan denken dat ik gestraft wordt omdat ik niet rook. :P
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

Ik ben het met Amy eens en moet eerlijk zeggen dat ook met een boogje om rokers heen loop en liever geen contact met ze wil. Want, als je geen waarde hecht aan je eigen gezondheid, waar dan wel aan? Ik vond het op mijn voorgaande scholen ronduit verschrikkelijk om te zien dat iedereen rookte en er zelfs in drugs werd gehandeld inde klas als de leraar even niet aanwezig was. Ik snap er helemaal niets van dat je anno 2016 dat ngo doet terwijl er zo veel bekend is.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!