Op realiteit, als ik een foto zie van iemand en ik zie een man of vrouw, dan zie ik dat.
Ik schrijf niets om iemand te troosten, want daar wordt niemand beter van.
Nogmaals hormonen zijn geen wondermiddel, voor niemand van ons ( jij schreef wel, en nog vet ook).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Nick, je valt nu over het woord wondermiddel, terwijl je het verder inhoudelijk met Nate eens lijkt te zijn. Dat ben ik ook, trouwens. Testo maakt vrijwel alle transmannen uiteindelijk passabel, en pre-testo hebben we het nog steeds over een minderheid die passabel is. Daar zijn we het over eens. Of je dat een wondermiddel wilt noemen of niet doet er niet toe.
Je lijkt de neiging te hebben uitgebreide posts te schrijven waarin je in jouw woorden herhaalt wat al gezegd is. Dat is prima, maar vervolgens doorzagen over (vaak irrelevante) details maakt het forum niet leesbaarder of aangenamer.
Ender schreef:ik, passabel? I wish xD m'n werkgever heeft het er nog over dat hij het heel moeilijk vindt om mij voor te stellen als jongen/man.
maar we zitten nu te kutten in een draadje over hormonen voor transvrouwen, zullen we de thread weer teruggeven?
Ender,
Omdat hij je anders kende.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Jer158 schreef:Nick, je valt nu over het woord wondermiddel, terwijl je het verder inhoudelijk met Nate eens lijkt te zijn. Dat ben ik ook, trouwens. Testo maakt vrijwel alle transmannen uiteindelijk passabel, en pre-testo hebben we het nog steeds over een minderheid die passabel is. Daar zijn we het over eens. Of je dat een wondermiddel wilt noemen of niet doet er niet toe.
Je lijkt de neiging te hebben uitgebreide posts te schrijven waarin je in jouw woorden herhaalt wat al gezegd is. Dat is prima, maar vervolgens doorzagen over (vaak irrelevante) details maakt het forum niet leesbaarder of aangenamer.
Hoi Jer,
Sorry eventueel, ik zal daar in toekomst aan denken.
Maar één vraagje, uitgebreide post ? ik ben normaal, kort met woorden toch? Mss, tekort.
Grtz Nick