mooi levendula,
goed voorbeeld doet vast volgen!
Protheses.
-
Arike
Re: Protheses.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
J1nny
Ziet er goed uit.
Gaat bij mij niet lukken.
Gaat bij mij niet lukken.
-
Fay
Subtiel verschil, dat je nu 'deed' kan schrijvenArike schreef:Dat deed ik ook altijd inderdaadjoyy schreef:Kipfileetjes toch?
Vindt het ook geen van allen iets, het ziet er niet uit, het plakt, het is nep, dus gebruik ik mijn vel en vet om een 'cleavage' te construeren en dat lijkt goed te lukken met wat duw en plooiwerk en een iets te strakke bh:)
fotos op aanvraag![]()
Joyy
Ik vond stukken plastic in net de verkeerde kleur die uit mijn BH plopte op het verkeerde moment, echt helemaal niks... voelde mij er zo nep bij... dan liever wat kleiner
Idd dan maar wat kleiner en 'natural'
Joyy
-
Barbarella
Dank je Arike en Jinny.
Heb wel een beetje borst vorming gehad van toen ik met phyto hormoontjes aan de slag was maar het is echt niet veel.
Levendula
Heb wel een beetje borst vorming gehad van toen ik met phyto hormoontjes aan de slag was maar het is echt niet veel.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Fay
Idd netjes, met make up schaduwen aanbregngen schijnt ook te werken, zelf vindt ik dat teveel geklooi
Joyy
Joyy
-
Barbarella
@Joyy
Met make-up schaduw aanbrengen werkt er goed in een laag verlichte ruimte, het is alleen erg lastig om het niet op je kleren te krijgen en het is niet heel erg goed voor je make-up voorraad.
Levendula
Met make-up schaduw aanbrengen werkt er goed in een laag verlichte ruimte, het is alleen erg lastig om het niet op je kleren te krijgen en het is niet heel erg goed voor je make-up voorraad.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Jannet V
Ik heb een paar Amolux Diamond 4 (de kleinste, b-cup bij 80-85) en hoef ze niet meer te gebruiken. Ze zijn nog goed en altijd goed verzorgd. Een liefhebster mag ze hebben tegen verzendkosten. (of ophalen) Er zijn een paar zelfklevende tepels bij en de onderhoud spullen. Misschien kan ik er iemand blij mee maken.
Liefs Jannet
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.