3x per week hardlopen, samen met mijn hond! Zalig voor mijn lichaam en geest. Loop alle gedachten eruit. Afstanden variërend van 12 tot 22 km.
In maart doe ik mee aan de Venloop. Voor mij is rennen onmisbaar.
Doe je aan sport?
-
Ted
-
Jurian
Re: Doe je aan sport?
Even een tip voor onze hardlopers onderons
Hardlopen kan wel heel slecht zijn voor je gewrichten en spieren, vooral als je geen goede
loopschoenen hebt moeten ze flinken klappen opvangen. Hierdoor kun je blessures oplopen (heb er helaas ervaring mee)
Dus laat je regelmatig goed masseren en/of kraken om ze goed los en soepel te houden.
Hardlopen kan wel heel slecht zijn voor je gewrichten en spieren, vooral als je geen goede
loopschoenen hebt moeten ze flinken klappen opvangen. Hierdoor kun je blessures oplopen (heb er helaas ervaring mee)
Dus laat je regelmatig goed masseren en/of kraken om ze goed los en soepel te houden.
Maak het onmogelijke, mogelijk!!!
-
Claire
Hardloper hier alleen nu even niet koste wat moeite om te ontdekken door dokter maar ik had slijmbeursontsteking in de heup.
Gaat steeds beter maar zoiets duur wel wel lang zeg voor het goed genezen is.
Nou ja straks weer van nul beginnen.
Gaat steeds beter maar zoiets duur wel wel lang zeg voor het goed genezen is.
Nou ja straks weer van nul beginnen.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Jasper
wij zwemmen hier met wat mensen 1x per week. Ja, dat durf ik eindelijk weer!
wat de moeite waard is is de moeite waard
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Bending of the right arm excercises 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Harro
Heb een tijdje 2x per week gezwommen, ging meestal 's ochtends voor mijn werk. Zie het zwemmen nu niet meer zo zittten, badpak enzo. Tijdje hardlopen geprobeerd, maar dat is het niet echt voor mij. Kon er niet van genieten.
Toevallig heb ik vandaag een mountainbike gekocht, ben van plan om dat op te gaan bouwen.
Daarnaast doe ik 3x per week thuis wat oefeningen. Voel me nog niet zeker genoeg voor de sportschool
Toevallig heb ik vandaag een mountainbike gekocht, ben van plan om dat op te gaan bouwen.
Daarnaast doe ik 3x per week thuis wat oefeningen. Voel me nog niet zeker genoeg voor de sportschool
-
Anon20180501
Vroeger, toen doping alleen nog in krachtsporten 'normaal' was, heb ik aan topsport gedaan. Met een profcontract voor het nieuwe seizoen in mijn hand nog even de laatste wedstrijdjes van het nog lopende seizoen afwerken en dan op naar het échte werk. Tenminste, dat was de bedoeling maar één overtreding op mij was voldoende om voetballen voor de rest van mijn leven voor mij onmogelijk te maken. Na een paar traantjes wegpinken en tussen de 7 knieoperaties door 2 jaar 3/24 6 dagen in de week clean bodybuilden en beroepsmatig zandhappen werd mij op mijn 21e dringend afgeraden om welke fysieke sport dan ook nog te beoefenen, of ik zou die rolstoel waar ik al menig jaren in had doorgebracht permanent mogen besturen.
Behalve werk doen dat eigenlijk onverantwoordelijk extreem mijn knieén belastte heb ik sindsdien niets meer gedaan wat met sport of sportief bezig zijn te maken heeft.
Een paar maanden terug heb ik wel een hometrainer gekocht om na het stoppen met roken mijn conditie wat op te krikken voor de srs en het herstelvermogen en een buikbankje gekocht om dat beetje buik dat ik heb glad te strijken zonder dat het een 6-pack wordt. Nu nog motivatie - die moeten komen van het vastleggen van een datum voor de srs - en een beetje fanatisme dan ben ik binnen een tijdsbestek van 6 à 9 maanden wederom 18. (in My Dreams dan toch)
Behalve werk doen dat eigenlijk onverantwoordelijk extreem mijn knieén belastte heb ik sindsdien niets meer gedaan wat met sport of sportief bezig zijn te maken heeft.
Een paar maanden terug heb ik wel een hometrainer gekocht om na het stoppen met roken mijn conditie wat op te krikken voor de srs en het herstelvermogen en een buikbankje gekocht om dat beetje buik dat ik heb glad te strijken zonder dat het een 6-pack wordt. Nu nog motivatie - die moeten komen van het vastleggen van een datum voor de srs - en een beetje fanatisme dan ben ik binnen een tijdsbestek van 6 à 9 maanden wederom 18. (in My Dreams dan toch)
-
Amber-B
Ik fiets met grote regelmaat...nu met dit weer iets minder, maar in maart pak ik t weer op en wil ik op afstanden gaan trainen...t doel is om in de zomer in 1 dag naar Maastricht te fietsen, wat neerkomt op 180km. Daarnaast wil ik gaan kijken of skeeleren wat voor me is..
Some girls have a penis...some boys don't.
-
TanteJuut
Ik heb vroeger altijd getafeltennist. Heb nog zelfs eredivisie gespeeld bij de dames in 2008 (jawel). Schijnt uniek te zijn geweest volgens onze wedstrijdsecretaris. De eerste trans in een Nederlandse eredivisie. Was wel een leuke tijd. Nu al 2 jaar gestopt en oma doet nu aan joggen. Er is nu een andere trans in het landelijke pingpong circuit en die heeft het stokje overgenomen. Heb ook nog basketball, tennis en voetbal gedaan. Vind sport kijken ook leuk.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Jake
Ik fiets overal heen... en soms ren ik een stukje om de trein te halen 
Om echt lid te worden van een sportclub daar ik heb gewoon geen tijd voor. Bij de meeste sporten heb je eens in de week training en in het weekend wedstrijden, dat zou me niet lukken. Basketbal heb ik wel altijd geweldig gevonden, dus misschien iets voor in de toekomst.
Om echt lid te worden van een sportclub daar ik heb gewoon geen tijd voor. Bij de meeste sporten heb je eens in de week training en in het weekend wedstrijden, dat zou me niet lukken. Basketbal heb ik wel altijd geweldig gevonden, dus misschien iets voor in de toekomst.