Vicky schreef:Naja zeg, post ff mijn hele muziekbibliotheek:)
Zappa KC, Tool, mijn top 3 van muzikale dinosaurs
Benieuwd wat je nog meer in huis heb, vind ik leuk omdat je een stuk jonger bent en deze muziek over het algemeen niet erg gewaardeerd wordt bij jongeren, dikke plus!
Vicky
Haha jaa Tool is ook geweldig

Ik kom uit een muzikale familie, iedereen (behalve ikzelf

) zit wel in een bandje. Vroeger was het thuis een en al Wishbone Ash, Yes, en Dr. John, waar ik nogsteeds graag naar luister.
M'n stiefbroer liet me 'make a jazz noise here' horen van Zappa op m'n 12e, en sindsdien....tja...helemaal Zappa gek geworden, en dan ontdek je al snel KC en dergelijke (en raak je verlaafd aan die drums en ga je inderdaad naar Tool luisteren XD). Verder luister ik veel Rory Gallagher, Patti Smith, Jeff Beck, Traffic, maar ook Amsterdam Klezmer Band, Nina Simone, Taraf de Haidouks, Jelly Roll Morton, Django Reinhardt, Dave Brubeck, Big Brother & the Holding Company en zelfs Peaches en Iggy Pop...Tja, wat kan ik zeggen, als tiener was ik al op mezelf aangewezen, en muziek werd toen m'n beste vriend. In Leiden zit het winkeltje 'the lonely hunter' daar kocht ik elke week een LP. Maarja, door omstandigheden (het leven) zijn veel LP's weggegeven en niet mee verhuisd en dergelijke, nu heb ik er nog ongeveer 70

Dus ik moet de collectie weer gaan uitbreiden, tips zijn altijd welkom
Nog 1 Zappa dan