Martijn, in tegenstelling tot het VU, bekijkt men bij het UMCG ( Dr. Jiawan Psychiater ) met heel andere ogen, en is hij vermoedelijk niet gebonden aan protocollen zoals die bij het VU gehanteerd worden. Het UMCG heeft natuurlijk wel "een" protocol". Het komt wel vaker voor dat er iemand maar enkele gesprekken nodig heeft alvorens groen licht te krijgen. Ik ben er één van, één gesprek, en bij het tweede gesprek al groen licht.Martijn schreef:@Jannet V
Mag ik vragen hoeveel gesprekken jij hebt gehad voordat je groen licht kreeg?
Ik heb begrepen dat morgen mijn laatste gesprek zou kunnen zijn en dat daarna bepaald wordt hoe nu verder, maar ik heb dan nog maar 3 gesprekken gehad? Weet jij of dit normaal is in Groningen?
Het is overigens geen wedstrijd om zsm groen licht te krijgen, er vanuit gaand van bekwaamheid, en deskundigheid van Dr. Jiawan, is het volledig afhankelijk van wie, hoe jij bent.
Geldt overigens ook elders, maar ieder heeft zo zijn protocollen, welke dikwijls niet altijd tengunste van de cliënt blijken te zijn.
Martijn, haal de taart nog niet uit de vriezer, maar het zou best kunnen dat je morgen taart eet.
Gwendolyn.