Het hele betoog en argumenten , draaikonterij, moeilijkdoenerij (herkenbaar btw) is natuurlijk gebaseerd op maar 1 issue: daar istie weer:
De angst voor afwijzing
Denk daar maar eens over na
Fay
Tlc transgenderbruiloft
-
Fay
-
Veronica
Re: Tlc transgenderbruiloft
Goede tip Rachel, laat het zitten, de meeste hier die een antwoord geven zullen jouw onterecht de kop in drukken, en dat terwijl vaak diezelfde mensen uiteindelijk diezelfde mening delen maar het niet inzien tot ze het zelf meemaken.rachel schreef:Maar mn. Omgeving had ook een beeld over transgenders en mn familie was bang dat ik in een arrogante sl.t ging veranderen puur omdat ze het beeld hebben van ordinaire transen die zich gedragen als nichten
Vandaar ik bedoelde als een persoon nog nooit een heeft ontmoet en er zoeen ontmoet kan hij dat beeld krijgen
En door zulke transen heb ik de pech dat ik door vreemde mannen ( tranny chasers denk ik ) van die sex berichtjes
Prima als er een paar of wel meerdere transen dat doen maar die mannen zien me nu als een prooi.
En ook als ik hoor van die veele mannen over hun avonturen en met hoeveel transen ze het hebben gedaan en de transcomunitie in Nederland niet zo enorm groot is door die types hebben andere transen ook last van die mannen
Maar Martine toen je zei van dan mag ik die persoon niet is opzich ook raar want misschien kan die persoon in andere situaties anders zijn peace
Xxrachel
Zo is de grootste deel van de transcommunity helaas, ze moeten eens die roze bril afdoen.
-
Anon20180501
Re: Tlc transgenderbruiloft
Ben ik het volmondig mee eens, 1 front vormen is ook onmogelijk en onwenselijk. Bij deze sluit ik dit topic.Goede tip..., laat het zitten