uitgaan angst

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: uitgaan angst

Bericht door Emma »

[mod mode on]
de discussie over negers mag wat mij betreft hierbij gesloten worden. Of het historisch klopt dat het een negatieve lading gekregen heeft doet niet meer terzake. We kunnen constateren dat er flink wat mensen zijn, blank of zwart of welke huidskleur ook, die moeite met de term hebben, en zeker in de context waarin het woord voor het eerst in deze discussie gebruikt werd.
Enig respect is hier op zijn plaats.
[mod mode off]
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Janice

Bericht door Janice »

Drama om niks, grappig dat mensen zo verontwaardigd reageren over een woord wat voornamelijk door mensen van kleur zelf gebruikt wordt, maar anders gekleurde mogen het niet gebruiken. Beetje zoals een tranny 'tranny' mag zeggen maar ho maar als een bio man of vrouw het zegt, in mijn ogen nogal lame.

Overigens vindt ik die Yasmin verdacht veel lijken op een eerder forumlid wat hier geband was maar dat terzijde....
yasmin

Bericht door yasmin »

Janice schreef:Drama om niks, grappig dat mensen zo verontwaardigd reageren over een woord wat voornamelijk door mensen van kleur zelf gebruikt wordt, maar anders gekleurde mogen het niet gebruiken. Beetje zoals een tranny 'tranny' mag zeggen maar ho maar als een bio man of vrouw het zegt, in mijn ogen nogal lame.
Ben het met je eens wat je zei maar mij vergelijken met een andere forumlid terwijl je me niet kent
Maarja

Overigens vindt ik die Yasmin verdacht veel lijken op een eerder forumlid wat hier geband was maar dat terzijde....
yasmin

Bericht door yasmin »

yasmin schreef:
Janice schreef:Drama om niks, grappig dat mensen zo verontwaardigd reageren over een woord wat voornamelijk door mensen van kleur zelf gebruikt wordt, maar anders gekleurde mogen het niet gebruiken. Beetje zoals een tranny 'tranny' mag zeggen maar ho maar als een bio man of vrouw het zegt, in mijn ogen nogal lame.
Ben het met je eens wat je zei maar mij vergelijken met een andere forumlid terwijl je me niet kent
Maarja

eh pardon.
Maar weer ontopic ben het met de tekst met janice eens maar zijn er ook nare uitgaans ervaringen als het gaat om je transgender zijn
J1nny

Bericht door J1nny »

Ik ga niet uit, das dan weer een voordeel van een vast slapie...
Janice

Bericht door Janice »

yasmin schreef:
yasmin schreef:
Maarja

eh pardon.
Maar weer ontopic ben het met de tekst met janice eens maar zijn er ook nare uitgaans ervaringen als het gaat om je transgender zijn
Helemaal met je eens.
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Grappig al die politieke correctheid van transmensen naar groepen die grotendeels niets van transmensen moeten hebben.
Claire

Bericht door Claire »

Eveliene schreef:Grappig al die politieke correctheid van transmensen naar groepen die grotendeels niets van transmensen moeten hebben.
Daar hoef ik het gelukkig niet mee eens te zijn.
Ik werk met een grote diversiteit aan mensen plus ken er veel van voetbal en geen enkel probleem vanuit die hoek.
Daar een tegen blanke mannen van middelbare en iets ouder die zitten bij mij in de niet niet/willen/kunnen snappen hoek.
Maar we dwalen af ;)
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Daarom schreef ik ook grotendeels.
Bellydancer

Bericht door Bellydancer »

Eveliene schreef:Grappig al die politieke correctheid van transmensen naar groepen die grotendeels niets van transmensen moeten hebben.
zo waar eveline we moeten niet alles wegkijken