Trans pride tattoos en sieraden?
-
Nate_0
Re: Trans pride tattoos en sieraden?
Ik ervaar datzelfde wat Jer zegt... Het niet willen schamen voor hoe ik ben e.d. en daarnaast ben ik van mening dat openlijk uitdragen dat ik trans ben ook een stukje acceptatie bevordert; wellicht helpt het zelfs een ander om ook uit de kast te kunnen komen tegenover zijn/haar vrienden e.d.
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20180311
hoi Sigy,Sigy schreef:@Dieuwertje:
Ik heb ze allebei net besteld!
Kreeg je die inmiddels en,................Ik vond die persoonlijk zelf zeer mooi en wil die eigenlijk bestellen voor mijn nieuwe vriendin ( is wel cis-hetro vrouwtje, maar
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Anon20190501
@Nick: Jawel, ik heb ze ontvangen en ze zijn exact zo als op de foto's.
Tip: Ik heb ze wel besteld zonder halsketting. Dan blijf je onder het grensbedrag waarboven je invoerrechten moet betalen als je zaken bestelt van buiten de EU...
Tip: Ik heb ze wel besteld zonder halsketting. Dan blijf je onder het grensbedrag waarboven je invoerrechten moet betalen als je zaken bestelt van buiten de EU...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Anon20180311
@ Sigy, bedankt voor je tip,
halskettingen zijn immers niet nodig ( heb paar zilveren liggen, van mijn overleden moeder ).
Grtz Nick.
Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.