@ Juno: ik hoop voor je ouders dat ze ooit nog eens inlevingsvermogen krijgen. Je doet geen vlieg kwaad en dit verdien je gewoon niet. Sterkte!
@ Anthony: WTF? Die shrink is meteen gediskwalificeerd als hulpverlener. Wegwezen daar Anthony!
Ik moet het even kwijt topicje
-
TanteJuut
Re: Ik moet het even kwijt topicje
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Fay
Sterkte Juno, je heb het niet makkelijk zo te lezen
Mijn wil ik even kwijt is en bericht van het vu dat ze me hebben aangemeld bij mijn ziektekostenverz - vgz - om mij voortaan als vrouw te benaderen, posten aan te spreken etc
Was dan wel pretig geweest als deze stap met mij overlegd was,ik heb nu eenmaal elke stap de tijd nodig om daar aan te wennen, hier ben ik niet blij mee, IK bepaal gvd hoe snel wat hoe waar en wanneer!!
Daarbij is er een brief naar vgz voor vergoeding gezichtsepilatie gegaan, terwijl ik vorige week nog heb aangegeven aan jos dat ik dat al vergoed krijg, ik wil geen slapende honden waker maken bij vgz, vergoedingen liggen toch al onder de loep
Enfin, dit bericht viel bij mij vanmorgen gigantisch verkeerd omdat ik juist deze morgen had besloten geen transseksueel te zijn, en ik best mijn oude leven kon oppakken
One of those days
Joyy
Mijn wil ik even kwijt is en bericht van het vu dat ze me hebben aangemeld bij mijn ziektekostenverz - vgz - om mij voortaan als vrouw te benaderen, posten aan te spreken etc
Was dan wel pretig geweest als deze stap met mij overlegd was,ik heb nu eenmaal elke stap de tijd nodig om daar aan te wennen, hier ben ik niet blij mee, IK bepaal gvd hoe snel wat hoe waar en wanneer!!
Daarbij is er een brief naar vgz voor vergoeding gezichtsepilatie gegaan, terwijl ik vorige week nog heb aangegeven aan jos dat ik dat al vergoed krijg, ik wil geen slapende honden waker maken bij vgz, vergoedingen liggen toch al onder de loep
Enfin, dit bericht viel bij mij vanmorgen gigantisch verkeerd omdat ik juist deze morgen had besloten geen transseksueel te zijn, en ik best mijn oude leven kon oppakken
One of those days
Joyy
-
Daniel
@Juno, wat heftig! Ik hoop dat je naar je vader toe kan en anders naar andere familie en/of vrienden..
@Anthony, jeetje, wat een zak. Dat zeg je toch niet. K ben het helemaal met TanteJuut eens; rennen, zo snel als je kan xD
Vandaag had ik een intake gesprek bij Transvisie voor de jongerengroep en vrijdag of maandag krijg ik te horen of ik "aangenomen" ben.
@Anthony, jeetje, wat een zak. Dat zeg je toch niet. K ben het helemaal met TanteJuut eens; rennen, zo snel als je kan xD
Vandaag had ik een intake gesprek bij Transvisie voor de jongerengroep en vrijdag of maandag krijg ik te horen of ik "aangenomen" ben.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Daniel
*heeft te snel op versturen geklikt en was nog lang niet klaar xD*
@ Joyy, klinkt alsof je er helemaal doorheen zit. Neem wat rust, haal adem, drink wat thee/koffie/warme chocolademelk en geniet van de sneeuw. Dan zal je zien dat het allemaal wel goed komt!
Ik denk aan jullie.
@ Joyy, klinkt alsof je er helemaal doorheen zit. Neem wat rust, haal adem, drink wat thee/koffie/warme chocolademelk en geniet van de sneeuw. Dan zal je zien dat het allemaal wel goed komt!
Ik denk aan jullie.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Raisa
Ho Joyy, ik snap dat het soms wat snel kon gaan. Toen ik groen licht kreeg en die brieven in mijn hand had dacht ik: "Woah, het gaat echt gebeuren, ik ga dit echt doen, dit is zo onwerkelijk!".
Ik zit ook bij het VGZ en zij bleken uiteindelijk helemaal niets van de VU ontvangen te hebben waardoor op een gegeven moment mijn ontharing niet meer vergoed werd. Na opnieuw een brief van de VU, de dermatoloog en een begeleidende brief van mijzelf opgestuurd te hebben vergoeden ze het wel. Je hoeft niet bang te zijn dat je opeens minder vergoed krijgt na die brieven van de VU, dat zal namelijk alleen maar meer worden.
Ik zit ook bij het VGZ en zij bleken uiteindelijk helemaal niets van de VU ontvangen te hebben waardoor op een gegeven moment mijn ontharing niet meer vergoed werd. Na opnieuw een brief van de VU, de dermatoloog en een begeleidende brief van mijzelf opgestuurd te hebben vergoeden ze het wel. Je hoeft niet bang te zijn dat je opeens minder vergoed krijgt na die brieven van de VU, dat zal namelijk alleen maar meer worden.
-
Fay
Thx Daniel, nu ik het zo terug lees denk ik, dies opgefokt, enfin, nee het gaat ff helemaal niet lekker, dus pas op de plaats
Joyy
Joyy
-
Merel77
Pfff... mannen! Als een man iedere vrouw lastig valt, je laat hem merken dat je hem niet leuk vindt, dat ze dan ook nog denken dat ze het recht hebben om boos te worden. Echt zooo lame 
-
Fay
Had je reactie even niet gelezen, ja het wordt ineens allemaal concreet en dat gaf een gevoel van wowo,ho ff!Raisa schreef:Ho Joyy, ik snap dat het soms wat snel kon gaan. Toen ik groen licht kreeg en die brieven in mijn hand had dacht ik: "Woah, het gaat echt gebeuren, ik ga dit echt doen, dit is zo onwerkelijk!".
Maak me inmiddels iets minder zorgen maar ik heb al stress genoeg en dan komen dit soort zaken wat harder binnen even
thx for yer words
Joyy
-
Fay
Tjdens het tillen van een zware kast bij een vriend die aan het verhuizen is, ik kijk toe:
Hey ***** !!!(mij naam) laat is zien da ge een vent bent! (met knipoog) (of ik even mee wilde sjouwe)
sjezus, moet dan grappig zijn
zwart wit als ik denk: exit so called friend, ruimt lekker op zo
Joyy
Hey ***** !!!(mij naam) laat is zien da ge een vent bent! (met knipoog) (of ik even mee wilde sjouwe)
sjezus, moet dan grappig zijn
zwart wit als ik denk: exit so called friend, ruimt lekker op zo
Joyy
-
TanteJuut
En terecht. Opmerking heeft de ondertoon: "ik accepteer je als kermisact & kijk mij toch eens dollen". Wel jammer. Sterkte Joyy.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`