Nou, vandaag toch weer wat moois meegemaakt.
Mijn dochter en zus hadden samen bedacht voor kerst en voor een feest eind januari een jurk te gaan kopen. 50's stijl het liefst, daar is mijn dochter helemaal weg van (en eerlijk is eerlijk, het staat haar ook geweldig).
Ik heb lang getwijfeld of ik mezelf ook moest uitnodigen. Ik ben nogal bang dat dingen te snel 'over the top' zijn, dus zag het niet heel erg zitten om dat ook daadwerkelijk te doen. Hoewel...
Uiteindelijk ben ik dus met zus, zwager en drie kinderen vertrokken naar een open dag van
http://succubus.nl" target="_blank en eh... ja, ik ben met een jurk vertrokken. Maar dat was eigenlijk niet het leukste.
Er liepen drie dames rond, uiteraard in een jurk uit de eigen collectie, om mensen te helpen. Mijn zus en ik hielpen vooral elkaar, of eigenlijk, ik had mijn jurk al snel gevonden, maat was ook meteen goed, shrug erbij gezocht, ik hielp mijn zus. Mijn zwager hield op zijn beurt de jongste twee weer bezig.
Komt er een vrouw naar me toe, vraagt, weet u wat maat 14 is? Ik zeg, dat hangt af van het merk, een Engelse 14 is ongeveer 40-42. Vraag ze, weet u ook of deze in maat 16 nog ergens hangt. Verbaasd zeg ik dus, eh, dat zou ik niet weten. Zegt ze, oh, ik dacht dat u hier ook werkte.
Glimmmm
Oh ja, dit is 'r. Ziet er in mijn maat iets breder uit maar nog steeds beschaafd. Was wel een rib uit mijn lijf, komende week maar wat minder eten. Maar ik mag nu toch niet meer dikker worden tot eind januari dus dat komt goed uit