PIG

Anon20180501

Re: PIG

Bericht door Anon20180501 »

Wat je doet maak je zelf uit Robyn, dat kan een ander niet voor je beslissen. ;)

Ik zat ook te denken... als de huidige ontwikkelingen (Het VUmc als expertisecentrum, als spil en vraagbaak voor andere behandelcentra) doorzetten dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat tegen de tijd dat jij van het P.I.G. groen licht krijgt voor het medisch traject (als je dat dan wil) dat dit dan door de zorgverzekeraars volledig vergoed zal worden. Lijkt me wel een logisch gevolg maar of dat voor jou op tijd zal zijn is nog maar de vraag natuurlijk.

Liefs Daniéla
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 26 mei 2014, 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Robyn

Bericht door Robyn »

Dat zou mooi zijn. Ik heb me zojuist bij het VU aangemeld en na 1 juli word ik ingedeeld voor een screening. (En op 23 juli heb ik mn intake bij het PIG)
Groetjes,
Robyn
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Je alvast aanmelden kan nooit kwaad Robyn, onderweg kom je er vanzelf wel achter welke route voor jou het beste is.

Succes en liefs
Daniéla
Robyn

Bericht door Robyn »

Ik ben zojuist door PIG gebeld, al mijn 8 gemaakte afspraken komen te vervallen.

mijn intakegesprek wordt wel naar voren verschoven. van 23 juli naar 16 juni. De tweede afspraak staat nu op 30 juni. vervolgafspraken worden daarna door psychologe ingepland
Groetjes,
Robyn
Janice

Bericht door Janice »

Dat is toch eigenlijk goed nieuws ? je kan nu eerder beginnen......

Het beste wat je wel kan doen is als je er de eerste keer bent gelijk meer afspraken plannen, ik weet uit ervaring dat de p.i.g agenda altijd flink vol zit en dat als je er niet zelf achteraan gaat je zo opeens anderhalf tot 2 maanden moet wachten.
Robyn

Bericht door Robyn »

Janice schreef:Dat is toch eigenlijk goed nieuws ? je kan nu eerder beginnen......

Het beste wat je wel kan doen is als je er de eerste keer bent gelijk meer afspraken plannen, ik weet uit ervaring dat de p.i.g agenda altijd flink vol zit en dat als je er niet zelf achteraan gaat je zo opeens anderhalf tot 2 maanden moet wachten.
het zijn nu wel enkelconsulten ipv dubbelconsulten, maar de mevrouw aan de telefoon zei ook al dat de psychologe zelf met me de vervolgafspraken inplant, dus dat komt goed. :) wel even wennen, van 8 geregistreerde dubbelconsulten naar 2 enkel :P
Groetjes,
Robyn
jacqueline

Bericht door jacqueline »

ik ben vandaag gebeld, dat mijn afspraken vanaf 16 juni overgaan naar Tanja. Mooi want Tanja heeft ook wat meer verstand van mode en uiterlijk. Kan je bij haar ook m4eteen werken aan je passabiliteit.
Robyn

Bericht door Robyn »

Vreemd dat ik dan Hilde krijg ipv Tanja, en maar 2 afspraken ipv 8.
Groetjes,
Robyn
Janna

Bericht door Janna »

Ik krijg nu ook Hilde. Het zal wel met de locatie te maken hebben. Woerden is toch een stukje dichterbij dan Schoonhoven, waar (wat ik hoorde) Tanja's plaats is.

Alle afspraken zijn ondertussen ook bij mij verzet.
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Robyn

Bericht door Robyn »

Heb jij ook minder afspraken gekregen Jolanda?
Groetjes,
Robyn