Stealth leven

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
doll89

Re: Stealth leven

Bericht door doll89 »

Ik heb zelf ook niks met Rachel en de manier waarop ze praat en de dingen die ze zegt, maar ik krijg er kriebels van hoe iedereen haar bekritiseert om haar mening en gedachtes.

Rachel wordt duidelijk niet geaccepteerd door een aantal leden van dit forum en juist wij zouden moeten weten hoe dat voelt en respect moeten hebben voor elkaars andere opvattingen en meningen.

En dit is dus mijn opvatting en mening over deze kwestie..
Janice

Bericht door Janice »

doll89 schreef:Ik heb zelf ook niks met Rachel en de manier waarop ze praat en de dingen die ze zegt, maar ik krijg er kriebels van hoe iedereen haar bekritiseert om haar mening en gedachtes.

Rachel wordt duidelijk niet geaccepteerd door een aantal leden van dit forum en juist wij zouden moeten weten hoe dat voelt en respect moeten hebben voor elkaars andere opvattingen en meningen.

En dit is dus mijn opvatting en mening over deze kwestie..
Mee eens.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Het gaat hier dan ook niet om de mening van Rachel maar de manier waarop die gegeven wordt. Het gaat juist om het gebrek aan respect voor anderen. Rachel zette een grote groep mensen weg op een manier alsof ze de wijsheid in pacht had, terwijl de hormoontopics grote twijfels gaven over die wijsheid.
Destijds hebben we, omdat er duidelijk iets aan de hand was, en buiten het openbare forum om, Rachel hulp aangeboden. Van dat aanbod is geen gebruik gemaakt.

Van botsende meningen kun je alleen maar leren, daar ben ik alleen maar voor. Ook voor wie het niet eens is met het verwijderen van Rachel. Het is ook geen beslissing die je zomaar even neemt. Een andere mening mag nooit een reden zijn iemand van een forum te verbannen. En je weet dat er reacties op zullen komen. Het middel kan erger zijn dan de kwaal.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Emma schreef:Ik geloof niet dat we hier nog op in hoeven te gaan. Rachel kan niet meer reageren.
Rachel is niet meer onder ons :snooty:
Veronica

Bericht door Veronica »

Irene schreef:
Emma schreef:Ik geloof niet dat we hier nog op in hoeven te gaan. Rachel kan niet meer reageren.
Ik zie de aandelen in popcorn al zakken...

Even serieus, in mijn ogen vind ik het best wat ze zegt, het deert mij niet, maar wat ik wel vind is dat zij gewoon eerst moet lezen wat ze schrijft voordat ze het plaatst, het komt voor sommigen (al snap ik het wel) gewoon verkeerd over.
Afbeelding
doll89

Bericht door doll89 »

lijkt wel alsof sommige mensen het vermakelijk vinden en het leuk vinden om zo tegen/over rachel te praten en samen te spannen.
maar wat jullie doen is precies hetzelfde als wat zij doet..
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Emma schreef...
Destijds hebben we, omdat er duidelijk iets aan de hand was, en buiten het openbare forum om, Rachel hulp aangeboden.
In dat 'Wé' herken ik me niet, ook T-Nederland niet meer... Eva, aub? doe maar...

grts Daniéla
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Veronica schreef: Even serieus, in mijn ogen vind ik het best wat ze zegt, het deert mij niet, maar wat ik wel vind is dat zij gewoon eerst moet lezen wat ze schrijft voordat ze het plaatst, het komt voor sommigen (al snap ik het wel) gewoon verkeerd over.
Het forum is niet gebaat bij te veel popcornmomenten... Maar ook even serieus, dat laatste is rachel herhaaldelijk verzocht. Per PB, openlijk in het forum. Later via een waarschuwing. En dat heeft zich een paar keer herhaald.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
doll89

Bericht door doll89 »

Veronica schreef:
Irene schreef:
Ik zie de aandelen in popcorn al zakken...

Even serieus, in mijn ogen vind ik het best wat ze zegt, het deert mij niet, maar wat ik wel vind is dat zij gewoon eerst moet lezen wat ze schrijft voordat ze het plaatst, het komt voor sommigen (al snap ik het wel) gewoon verkeerd over.
omdat zij geen woorden als 'deert' en 'echter' gebruikt en jong en misschien naïef is hoeft ze daar niet om afgestraft te worden en hoef je haar tekst niet te verbeteren, naar hoe het jou naar wens is (zoals je eerder deed).

krijg er gewoon een apart gevoel van onrechtvaardigheid van, daarom reageer ik hier ook op, kan daar niet zo goed tegen.

bijvoorbeeld dat rachel bepaalde dingen niet zeggen mag, maar iemand als barbarella zie ik ook op het randje en provocerend zijn en dat wordt wel gedoogd door de mods..
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Daniéla schreef:... Eva, aub? doe maar...
Aan je (al eerder geuite) verzoek heb ik zojuist voldaan, Daniéla. Je bent geen moderator meer.
Vind ik jammer.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)