Reünie 6de leerjaar

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180311

Re: Reünie 6de leerjaar

Bericht door Anon20180311 »

Bedankt :wship: voor jullie reacties,

Mss. nu ook eens wat negatieve vragen/reactie, hier laten kennen,

- ( Vraag) Je bent geboren als meisje, waarom kon je dan, niet gewoon als meisje leven ?

- ( Reactie) Moest mijn broertje, morgen buiten komen in een rok ! Ik schaam me kapot.

- ( Reactie, jongen) Als ik morgen geen piemel meer zou kennen, ik durf, gewoon de straat niet meer op.

- ( Vraag) Is/doen jullie, dat ( operatieve ingrepen) niet om jullie geaardheid te verbergen ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Maar wel ongezouten eerlijk. Dat is ook wat waard.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311

Nick schreef:Hoi iedereen, woensdag 15/03/2017 was het zover.

Eerst en vooral, wat had ik zenuwen :fpalm: .

Kort verslagje : Amper 2j verschil der leeftijd ( Dertien, veertienjarigen), maar wat een enorm verschil der reeds een eigen mening kennen. En wat een verschil der vragen stellen en begrip. Bij bepaalde momenten kreeg ik, persoonlijk zelfs tranen in mijn ogen ( In mijn tijd , eind jaren 80, begin jaren 90, was dat totaal toch ondenkbaar). Als men me, nu op heden zou vragen, wil/zal je het nog opnieuw doen ? Graag en met zeer veel genoegen.

Hierbij, een x-aantal vragen en reacties die bij mij, bijzonder zijn blijven plakken/kleven:

-( Reactie) GD staat voor genderdystrofie, dystrofie voor stoornis toch!. Dan denk ik,
( veertienjarige) daarbij toch,onmiddellijk aan de psychiatrie, therapie en de nodige pillen ( medicatie). Dat klopt toch totaal niet, want jullie kunnen enkel naar wens, hormonaal/ operatief, eventueel geholpen worden. :wship:

- ( Vraag) Is GD een geaardheid ?

- ( Reactie) Transgenders, noemen ze jullie, en ons dan weer, lastige pubers ( Boel een beetje op stelten). Waarom !, omdat we gewoon van jongen naar man gaan of van meisje naar vrouw. Onzin toch allemaal, we ondergaan dan allemaal een transformatie in ons leven ( hoorde ik al eerder, onder een twaalfjarige :hug2: ).

- ( Vraag) Moet je alles ( operatief) zelf betalen ?

- ( Vraag) Wat vonden je ouders hier vroeger van ?

- ( Vraag) Bestaat er iets buiten FB voor mensen met dergelijke vragen of ervaringen ?

:wship: :hug2: :dance: ( En tranen), Bedankt gasten, bedankt directie voor jullie felicitaties. Ik kom idd graag terug ( Had dit mss al veel eerder moeten doen ).

Grtz Nick :D
Hoi iedereen,( mss is het niet onbelangrijk om mijn reacties, hierop ook even te laten kennen).

- ( Reactie 1 ) Een :wship: doordenkertje, waarvoor dank. Ik deel je mening/ manier van doordenken enorm. Laten we er, met zijn allen dan ook even over doordenken/dieper op ingaan.

- ( Vraag 1) Gelukkig niet meer ( In België). Vroeger was dat wel zo, maar dat was, voor mijn tijd en voor het in" België" mogelijk was ( Toen, moest men jammer genoeg, nog naar het buitenland, tegen een zeer hoge betaling).
Nu betaal je idd nog zelf, een eigen persoonlijke bijdrage ( België). Die ik, persoonlijk nog steeds veel te hoog vind. Althans, voor een nodige " medische" behandeling/ingreep/noodoplossing.

-( Vraag 2) Mijn vader heeft het, jammer genoeg nooit, mogen meemaken/ geweten. Ik was zelf, amper 11jaar toen hij plots kwam te overlijden.
Mijn moeder daarin tegen, gelukkig wel : ( Waarvoor veel :wship: :hug2: :hbeat: ) ze stond trouwens bij iedere operatieve ingreep der mijn GD, aan me bed.

- ( Vraag 3) Gelukkig wel: O.a. kwa forums en dergelijke, ........( Jammer genoeg, momenteel, compleet in coma) T-Nederland en,...... Maar er is : natuurlijk gelukkig nog meer, o.a. ........, .........., ..........., enz,........ En niet te vergeten, de vele trefpunten o.a. te,....Brugge, Kortrijk, Gent, enz,... ( België).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311

Nick schreef:Bedankt :wship: voor jullie reacties,

Mss. nu ook eens wat negatieve vragen/reactie, hier laten kennen,

- ( Vraag) Je bent geboren als meisje, waarom kon je dan, niet gewoon als meisje leven ?

- ( Reactie) Moest mijn broertje, morgen buiten komen in een rok ! Ik schaam me kapot.

- ( Reactie, jongen) Als ik morgen geen piemel meer zou kennen, ik durf, gewoon de straat niet meer op.

- ( Vraag) Is/doen jullie, dat ( operatieve ingrepen) niet om jullie geaardheid te verbergen ?

Grtz Nick ;)
Verse koffie, en daar gaan we : Mijn antwoorden op,.....

-(Vraag 1) Goeie vraag. Wel, dat is net zoals je iemand vraagt: waarom kan/wil jij niet verder leven met die storende/hatelijke " Flaporen van je" ?

-(Reactie 1) Eerlijk, kende ik zelf geen GD/kennis der GD, dan had ik waarschijnlijk net dezelfde gedachte, als jij gekend.

Maar ik ken, mss gelukkig GD. En stel, dat jij ook GD kende, ( Ja, idd met rokje/in een broekje, lang/kort buiten komen als meisje is "gewoon", maar als jongen in een rokje ( hoe lang die ook is) is, een vreemde paar mouwen, toch ). En wat zou je, trouwens nu voelen/denken, indien je, je eigen woorden, via de mond/lippen van je broertje, kon/moest aanhoren.
Indien je, zelf al dan niet wetende, GD kende ? Je durft het gewoon niet meer. En zal het hun, jammer genoeg nooit meer, waarschijnlijk durven vertellen.

-(Reactie 2) ( speciaal geval, maar wel zeer lieve jongen :hug2: ) Ja, in u geval snap ik dat. Jij durft, zeker al niet meer buiten, met een, simpel jeugdpuistje " Wat acne" zonder de hulp van je zus en haar poederdoos ( Wat zouden de meisjes, wel van je denken).

-(Vraag 2) Gd staat compleet los der geaardheid, trouwens ik ken geen enkele homo die zijn penis wil missen of geen enkele lesbische vrouw, die geen vulva meer wil der voorkeur/geaardheid.

Grtz Nick ;)
Jer158

Bericht door Jer158 »

Leuk dat je ons op de hoogte houdt van je gesprekken met de koters op je oude school, Nick!
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20180311

Jer158 schreef:Leuk dat je ons op de hoogte houdt van je gesprekken met de koters op je oude school, Nick!
Hoi Jer,

Zeg nooit koters ( kinderen), in Vlaanderen tegen gasten van dertien/veertienjaar
( scheldwoord der onvolwassenheid op die leeftijd). Koters = kinderen, der onvolwassenheid in Vlaanderen.

Ps. En vreemd alleen Vlamingen gebruiken dat dialect.

Grtz Nick ;)
Jer158

Bericht door Jer158 »

Nick schreef:Hoi Jer,

Zeg nooit koters ( kinderen), in Vlaanderen tegen gasten van dertien/veertienjaar
( scheldwoord der onvolwassenheid op die leeftijd). Koters = kinderen, der onvolwassenheid in Vlaanderen.

Ps. En vreemd alleen Vlamingen gebruiken dat dialect.

Grtz Nick ;)
Ik noem iedereen van mijn leeftijd of jonger koters ;) Maar idd niet tegen henzelf.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20180311

Hoi iedereen,

Ik had gisteren een vriendin op bezoek met haar nieuwe vriend. En die stelde me toch wat moeilijke of ongemakkelijke vragen. Daar ik deze topic, de beste plaats vind, bij deze o.a. een paar van zijn vragen:

Hoe noemt men een transgender man met vulva en hoe noemt men een transgender vrouw met penis ?

Hoe kan men spreken over een man, tegenover iemand met een vulva ?
Hoe kan men spreken over een vrouw, tegenover iemand met een penis ?

(Ik weet het ze komen hard over)
Hier nog een paar meningen ( zelfde persoon).

Ik zou mijn ( vrouw) vriendin nooit een kamer willen laten delen in een kliniek met een vrouw met een penis.
Ik zou mijn kinderen, nooit naar een onthaal moeder ( opvang) brengen met een penis.

Grtz Nick :(
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Dat noem ik geen ongemakkelijke vragen.
Die nieuwe vriend heeft een zeer bizar mensbeeld wanner hij mensen vereenzelvigt met hun geslachtsorganen. In de literatuurwerenschap wordt de stijlfiguur waarbij men "een deel van" benoemt ipv het geheel aangeduid met de term "pars pro toto". Uit jouw uitleg begrijp ik niet dat dit zijn bedoeling was. Was mij dit overkomen, ik had hem de deur gewezen. But that's just me being me.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311

Sigrid schreef:Dat noem ik geen ongemakkelijke vragen.
Die nieuwe vriend heeft een zeer bizar mensbeeld wanner hij mensen vereenzelvigt met hun geslachtsorganen. In de literatuurwerenschap wordt de stijlfiguur waarbij men "een deel van" benoemt ipv het geheel aangeduid met de term "pars pro toto". Uit jouw uitleg begrijp ik niet dat dit zijn bedoeling was. Was mij dit overkomen, ik had hem de deur gewezen. But that's just me being me.
Hoi Sigrid,
Bedankt voor je reactie.

Dat snap ik volledig ( volledig eens). Ik wilde hem, mijn deurgat uitschoppen, maar ik wilde toch weten waarom hij er zo over dacht. Weten is, eventueel kunnen terug reageren, discuteren.

Grtz Nick ;)