Eventjes richting 't onderwerp, ik vond het heel vreemd dat ik telkens maar weer hoorde dat iedereen die nog naar het VUmc moest die hier nieuw kwam, allemaal eind april/begin mei een inloop zouden hebben... Ik zelf ook, namelijk.
Weet iemand of ze bij het VUmc liever groepen hebben die allemaal te gelijk starten, of zijn ze daar gewoon niet zo goed met de planning ofzo?
Genderteam VUmc overbelast
-
Frank
-
Freedom
Re: Genderteam VUmc overbelast
Eind april / mei al?
Ik kreeg drie weken geleden te horen dat ik tot en met de zomervakantie moest wachten.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
I've got it
I'm a man now
-
Nate_0
De planning is ruk, basically, en de genderteams doe verbonden zijn aan ziekenhuizen in Nederland zijn zeker overbelast.
meerdere zakken met zaagsel
-
Freedom
Zo'n idee had ik aan de telefoon ja, de receptioniste was ook vrij chaotisch. Ze hadden nog niet eens gekeken in de bak verwijsbrieven toen ik na 2 weken weer belde.
Ik ga ze morgen weer bellen, nog eens vragen wat ongeveer de verwachting is voor een eerste gesprek. "Tot de zomervakantie" vind ik een te ruim begrip.
Ik ga ze morgen weer bellen, nog eens vragen wat ongeveer de verwachting is voor een eerste gesprek. "Tot de zomervakantie" vind ik een te ruim begrip.
I've got it
I'm a man now
I've got it
I'm a man now
-
Frank
Pff, zit ik nog braaf te wachten sinds mijn eerste en laatste belletje in oktober/november ergens toen ze zeiden dat 't richting mei zou worden.Freedom schreef:Zo'n idee had ik aan de telefoon ja, de receptioniste was ook vrij chaotisch. Ze hadden nog niet eens gekeken in de bak verwijsbrieven toen ik na 2 weken weer belde.
Denk dat ik ook maar eens aan de bel ga trekken voordat ze straks denken 'die belt niet dus laten we die maar ergens onderop de stapel gooien'.
-
Freedom
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor, dat ze zo denken.. Goed idee om weer te bellen dus, de aanhouder wint (hoop ik)Frank schreef: Denk dat ik ook maar eens aan de bel ga trekken voordat ze straks denken 'die belt niet dus laten we die maar ergens onderop de stapel gooien'.
I've got it
I'm a man now
I've got it
I'm a man now
-
Anon20210626
De mensen die nu hun intake hebben , hebben bijna een half jaar moeten wachten volgens de laatste wachtlijst van februari.
Het is dus geen indicatie hoe lang je zelf moet wachten ......
Mijn driemaandelijkse controle afspraak schoof ook iets van 6 weken op en komt nu neer op 4,5 maand
Het is dus geen indicatie hoe lang je zelf moet wachten ......
Mijn driemaandelijkse controle afspraak schoof ook iets van 6 weken op en komt nu neer op 4,5 maand
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Nou ik ben sinds oktober aangemeld maar ze zijn nu pas begonnen mijn aanmelding te verwerken, het bleef zo'n tijd stil dat ik dacht van nou laat ik eens even bellen...nou ergens juni was het antwoord van een receptioniste die volgens mij aan de achtergrond herrie te horen haar werk deed op een bouw terrein 
Ja we hebben teveel aanmeldingen en te weinig artsen was het excuus, tja en dan zegt ze...u zult nog eventjes geduld moeten hebben..
Ruim 4 maanden erbij noem ik niet eventjes, maar goed sommige mensen hebben een ander besef van tijd denk ik dan maar..
Ja we hebben teveel aanmeldingen en te weinig artsen was het excuus, tja en dan zegt ze...u zult nog eventjes geduld moeten hebben..
Ruim 4 maanden erbij noem ik niet eventjes, maar goed sommige mensen hebben een ander besef van tijd denk ik dan maar..
-
J1nny
Moeten ze eens starten om de buitenlanders eruit te gooien...
Houden ze meer over.
Houden ze meer over.
-
Nate_0
??J1nny schreef:Moeten ze eens starten om de buitenlanders eruit te gooien...
Houden ze meer over.
Ik hoop dat dit niet over mede patiënten gaat...
meerdere zakken met zaagsel