Ik vermoed dat de toename te maken heeft met de toegankelijkere informatie. Bovendien verwacht ik dat de lange wachtlijsten een aanzuigende werking hebben; dat mensen zich vroeger alleen aanmeldden als ze al heel zeker waren, en nu maar vast aanmelden, omdat ze toch nog tijd zat hebben om tot een beslissing te komen.
(puur een gedachtegang, niet gestoeld op enig onderzoek)
Wachttijden VU
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Wachttijden VU
Irene
-
Nadine84
Jinny schreef:Deden ze bij mij wel.......
Kreeg direct te horen dat ik doorging voor de diagnostiek......
Yup kreeg ik ook
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
-
Engel
[quote="Nathan90"]tijdens het gesprek (met Ellis van der Putten), Ze gaf daarbij dus aan dat ......... misschien met 10maanden ......... Maar ik kan maar beter rekenen op meer.
Dat is precies wat ze ook tegen mij gezegd heeft.
Engel
Dat is precies wat ze ook tegen mij gezegd heeft.
Engel
-
Nathan90
Na het goede nieuwe van Kilian te lezen dat hij een belletje van het VU heeft gekregen, een aantal maanden vroeger dan verwacht, heb ik de website er nog eens bij gepakt.
Er staat zo onderhand een 'April 2013' wachttijd-schatting online. Hier te vinden.
Diagnostiek staat nu op 12-13 maanden. (voor zover het wat zegt)
Er staat zo onderhand een 'April 2013' wachttijd-schatting online. Hier te vinden.
Diagnostiek staat nu op 12-13 maanden. (voor zover het wat zegt)
-
Holden
bij het VM gedeelte wordt de gynaecologische operatie genoemd. Zijn dit dan de Uterus extirpatie + adnectomie + colpectomie operaties in 1?
-
Nathan90
Eens kijken, er staat.. Mastectomie bdz, i.c.m. gynaecologische operatie. En daaronder staat Uterus extirpatie + adnectomie en colpectomie. Niet allemaal in één dus dan, want er staan verschillende wachttijden bij.
Maar misschien dat het wel mogelijk is dat met de samen met de hysto te laten doen. Moet zeggen dat ik zo snel niemand weet die het heeft laten doen.
Maar misschien dat het wel mogelijk is dat met de samen met de hysto te laten doen. Moet zeggen dat ik zo snel niemand weet die het heeft laten doen.
-
Danielle
Ik sta vooral versteld van de wachttijd voor vaginaplastiek. Dat was twee maanden terug nog 12-18 maanden, nu wordt daar ± 6 maanden voor gegeven.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Holden
Is de gynaecologische operatie dan alleen de hysto? Ik vind het zo'n vage term. Die drie andere operaties zijn toch ook onderdeel van wat een gynaecoloog doet?Nathan90 schreef:Eens kijken, er staat.. Mastectomie bdz, i.c.m. gynaecologische operatie. En daaronder staat Uterus extirpatie + adnectomie en colpectomie. Niet allemaal in één dus dan, want er staan verschillende wachttijden bij.
-
Nathan90
Ja ik vind die term ook een beetje vreemd.. i.c.m. betekent dus 'in combinatie met', dus een mastectomie kan in combinatie met 'de' gynaecologische operatie.
Maar daaronder staat dan de hysto icm colpectomie. Maar wie weet, nu ik er zo naar kijk, de hysto/colpec combi is mogelijk dus waarschijnlijk dat het ook tegelijk kan met de mastectomie dan..
Verwarrend allemaal.. xD
Maar daaronder staat dan de hysto icm colpectomie. Maar wie weet, nu ik er zo naar kijk, de hysto/colpec combi is mogelijk dus waarschijnlijk dat het ook tegelijk kan met de mastectomie dan..
Verwarrend allemaal.. xD
-
Holden
Ik zal er wel naar vragen wanneer ik dan aan de beurt ben (dat is wel pas over een jaartje).
Maar goed, back on topic dan maar - we dwaalde even af door die terminologie :p.
Maar goed, back on topic dan maar - we dwaalde even af door die terminologie :p.