Sociale transitie

Gevoelens die je met de wereld deelt
Lila_Bruinvis_Gans
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Sociale transitie

Bericht door Lila_Bruinvis_Gans »

Licht_Eekhoorn_Ven schreef: 24 sep 2026, 10:55 Knap hoe je het aanpakt Kayleigh! Lijkt me echt lastig in jouw positie binnen zo’n bedrijf. Op mijn werk heb ik het zelden meer over mijn transitie. Er gebeurt natuurlijk van alles, maar alleen als iemand er naar vraagt zal ik er wat over vertellen.
Dank je wel. Maar het is ook best spannend zo een stap. Maar nu de volgende dag is het ook wel weer meegevallen. Ik kreeg gisteravond een excuus via de app omdat iemand het in een gesprek met een externe partij gistermiddag was vergeten. Maar daarnaast kwam de vorige eigenaar vanmorgen langs om mij te feliciteren, erg leuk!!
Vandaag al diverse mensen langs gekregen die gewoon Kayleigh zeggen of een enkele die even wil controleren of de uitspraak wel correct is.
Inmiddels is onze ICT'er al begonnen met de voorbereidingen om alles op gebied van mail en toegang aan te passen.
Ik ben echt heel blij dat het toch eigenlijk best goed verloopt op deze manier. Daarom vandaag maar lekker in het roze gekleed :lol: :hbeat: