Stealth leven

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180730

Re: Stealth leven

Bericht door Anon20180730 »

nou 'k was in elk geval serieus. Vind het best eng; het lijkt er nu op dat iemand - zonder nader overleg in het moderatie team - ineens definitief kan worden verwijderd. Ik vond de schrijfstijl van Rachel ver onder de maat, maar voelde me door Rachel in het geheel niet aangesproken. Al zegt ze 100x dat vele transgenders er echt niet uitzien en dat het haar weerhoudt zelf naar buiten te treden. Prima mening toch.. moet ook kunnen anno 2015 en ze beledigt niemand bij naam in het bijzonder.. "Hulp aanbieden?" Het mod team is m.i. toch geen maatschappelijk werk?
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Overleg en informatie-uitwisseling binnen het team beheer is voor anderen niet zichtbaar, maar vindt wel plaats.

Graag weer terug on topic
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Dank je Eva, en ik vind het ook jammer dat het niet werkt(e)...
Veel succes allen...

grts Daniéla
Xtina

Bericht door Xtina »

Ik weet een perfecte voorbeeld van iemand die "stealth" ging leven! ( zeg je dat zo?)
Deze transgender heeft het hele transitie doorgaan, srs gehad, meerdere operaties om er ook echt als vrouw uit te zien.
Wat heel goed is gelukt moet ik zeggen! Haar omgeving wist nou eenmaal dat ze transgender was, dus is ze verhuisd naar griekenland.
Ze heeft daar een carriere opgebouwd als topless DJ , en is getrouwd met een griek! In griekenland vertelde ze niemand van haar verleden ook haar man niet. Na een jaar of 2 samen wilde de man kinderen en bleef daar op aandringen, zij wuifde het steeds af en zei; "Ik kan geen kinderen krijgen dat is al jaren geleden vastgesteld".

Lang verhaal kort, achteraf toch maar de waarheid verteld, hele drama ontstaan en de man is uiteindelijk van haar gescheiden

Nu heeft ze griekenland verlaten en is naar Miami, om daar weer opnieuw te beginnen!
Lijkt me een gedoe om zo bezig te zijn...
i'm not a girl, not yet a woman - Britney Spears
Janice

Bericht door Janice »

Xtina schreef:getrouwd met een griek! In griekenland vertelde ze niemand van haar verleden ook haar man niet. Na een jaar of 2 samen wilde de man kinderen en bleef daar op aandringen, zij wuifde het steeds af en zei; "Ik kan geen kinderen krijgen dat is al jaren geleden vastgesteld".

Lang verhaal kort, achteraf toch maar de waarheid verteld, hele drama ontstaan en de man is uiteindelijk van haar gescheiden

Nu heeft ze griekenland verlaten en is naar Miami, om daar weer opnieuw te beginnen!
Eigen schuld dikke bult zo kan je ook geen duurzame en eerlijke relatie opbouwen, wie weet heeft ze er van geleerd. Overigens lijkt me verhuizen naar de VS ook wel cool zou ik ook wel willen :)
Xtina

Bericht door Xtina »

Dat verhaal van daarvoor heb ik jaren later te horen gekregen nadat die meid was verhuisd naar griekenland.
Toch blijf ik met een vraag zitten; Hoe kan je je partner voorliegen hierover? WANT wij worden na srs niet ongesteld, en ook niet "nat" van onszelf!
Je partner waar je mee woont, die heeft dat toch echt wel na een maand of 2 al door denk ik.!?
i'm not a girl, not yet a woman - Britney Spears
athena1978

Bericht door athena1978 »

Ik denk niet dat een man bezig is met zijn vrouw/vriendin menstruatie cyclus. sommige mensen leggen altijd een geopende pak maandverband in de toilet voor iedereen te zien en klaar. Verder hebben sommige bij gebrek aan voorhuid ( door bijvoorbeeld besnijdenis) een stuk darm als de binnenkant van de vagina en die produceert slijm bij aanraking waardoor sommige geen glijmiddel nodig hebben.
Danielle

Bericht door Danielle »

Je zou er verstelt van staan als je wist hoeveel mannen niet op de hoogte zijn van de menstruatiecyclus van hun partner. Sommige hebben er gewoon geen benul van, anderen interesseert het gewoon niets.

Maar er zijn ook genoeg manieren om het te faken natuurlijk. Of je zegt gewoon dat je een hormoonspiraaltje hebt, bij veel vrouwen blijft daarmee menstruatie ook uit. Het niet vochtig worden van de vagina bij opwinding is ook onder cisvrouwen geen ongewone klacht. Dus ook daar kan je je best onder uit praten.

Behalve dat alles vind ik dat als je ook maar één persoon in je leven op de hoogte stelt van je anatomisch verleden, dat het je primaire levenspartner hoort te zijn. Ik vind zulks een te groot geheim om binnen een relatie te hebben, dat schaadt het vertrouwen.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Amy

Bericht door Amy »

Ik ben het met Danielle eens. Als die partner daar dan problemen mee heeft dan is het ook niet de goeie voor je. Voor alle andere mensen vind ik dat het hun zaken niet zijn op misschien een doctor of zo na als het medisch belangrijk is.
athena1978

Bericht door athena1978 »

Gelukkig mag iedereen zelf bepalen wat je wel of niet deelt en aan wie...