Gisteren dagje naar de Bazar ( zwarte markt) in beverwijk geweest.
was gekleed als vrouw, lange zwart rok, zwarte blouse met rouches, en roze /zwart corset er op, met barok motief, hele lange zwarrte jas tot op de enkels, en rode suede laarzen er onder. ( was niet zo slim met dat natte weer

)
verder geen make up alleen haar wat netjes gekruld.
Ik heb er even over getwijffeld of ik dat wel zo zou moeten doen, stikt daar van de moslims en dergelijke natuurlijk.
( even ter verduidlijking, heb niets tegen het geloof, wil alleen maar een bepaalde geroep aangeven.
We waren er al om 9 uur, heel rustig nog en vele waren nog bezig om alles te openen.
Eigenlijk hele dag niets byzonders, ook niet toen het drukker werd.
Veel leuke reacties, vooral van vrouwen, kreeg regelmatig vriendelijke knik van de buitenlandse ( oudere ) mannen, werd door een hele jonge buitenlandse ( turkse ? ) jongen geholpen met passen van leuke halfhoge laarsjes.
Parfum kopen kleding lingerie, nergens een probleem.
Behalve met marokanen..........1( standhouder jaar of 35 ) zag me aan komen lopen en begon luidkeels te roepen, wat is dat nou ben je half man of wat ? je bent geen vent en bla bla bla enz enz enz. hij hield dit vol tot ik een eind bij hem uit de buurt was.
Heb niet gelet op de mensen om me heen, ben gewoon verder gegaan met koopwaar te bekijken om me heen
Tja heb hem absoluut genegeerd, is wel een moment dat ik me erg moet inhouden, komt toch wel meteen Veteranen trekje boven en zie mezelf hem al een 9mm door zijn hoofd jagen, foute gedachte maar ja, zit er nu eenmaal in

.
Dit is voor mij verder alleen maar een bevestiging wat ik toch al tegen marokanen heb, intollerant klote volk, en dat is absoluut MIJN mening , en vraag hier dan ook geen goedkeuring voor

Ik ben heel ven de hallen in gewsst waar juist al die islamieten enz enz ztaan en daar volde ik de zelfde vijandelijkheid en blikken, ben dus omgedraaid en er weggegaan, ook mijn vriendin viel dit allemaal op.
Uiteraard verder af en toe wel vreemde blikken, 2 giechelende meiden, vermoed om mij is niet zeker.
mensen die elkaar aanstoten .
maar over het algemeen, geen verkeerde dag, voor mijn gevoel in het hol van de leeuw.
Kort om het volk dat het vaakst loopt te schreeuwen over discriminatie en tollerantie zijn dat zelf het minste....
volgend keer wil ik naar Burgers Zoo

liefhebbers om mee te gaan ? lijkt me wel leuk een dagje uit met anderen.