Ik zou ongetwijfeld ook toiletpoppetjes hebben getekend bij zo'n opgaveAafke schreef:Lol ik heb gewoon toilet figuren getekend en met de tekening heb jij enkel een grijs potlood.
Ik wil me aanmelden bij het VUmc, maar...
-
Meisje1991
Re: Ik wil me aanmelden bij het VUmc, maar...
Hmmm... ik wacht het dan wel af of ze nog op het onderwerp "autisme" komen tijdens de gesprekken. Wellicht zal dat wel in één van de komende keren komen.
In principe zou het ook wel aan de vraag voldoen, niets meer niets minder 
-
Venka
Ze vroegen of ik een mens wilde tekenen en een mens is in mijn optiek onzijdig - anders vroegen ze wel om een geslacht te tekenen - en in 1e instantie tekende ik zon hark mensje en de dame vroeg met haar volle verstand wat ik aan het doen was.Nou een mens poppetje tekenen maar dat was niet de bedoeling.Dus vroeg ze of ik een mens wilde tekenen dus werd het zon stripfiguur poppetje en toen vroeg zij is het een man of vrouw was,waarop ik antwoord geen van beide je vroeg toch om een mens.Nou daarna wilde ze toch dat ik op een ander blaadje een vrouw ging tekenen,dus toen werd het zon toilet dam en toen kwam weer de vraag wat het was,nou een toilet dame want dat zegt dat dat een vrouw iskw1989 schreef:Hmmm... ik wacht het dan wel af of ze nog op het onderwerp "autisme" komen tijdens de gesprekken. Wellicht zal dat wel in één van de komende keren komen.
Ik zou ongetwijfeld ook toiletpoppetjes hebben getekend bij zo'n opgaveAafke schreef:Lol ik heb gewoon toilet figuren getekend en met de tekening heb jij enkel een grijs potlood.In principe zou het ook wel aan de vraag voldoen, niets meer niets minder
-
Raisa
Ik meen me te herinneren dat ik er dit van had gemaakt (Ik ben haast zo autistisch dat ik alle regeltjes om in zo'n test niet autistisch over te komen ken
):

-
KarenTS
mooi hoor! ik had er ook wel een aardig ''realistische'' tekening van gemaakt,maar deze manga-flair had ik de tekening niet niet meegegeven.
-
Meisje1991
Ik werd vanochtend gebeld door het VUmc dat het gesprek morgen niet doorgaat i.v.m. ziek zijn van de psycholoog. Dus weer een maandje wachten. Jammer... maar ja... 
-
Nathan90
Balen =/
Wie is jou psycholoog?
Wie is jou psycholoog?
-
diederique
Een van de aspecten in de psychologische testochtend is "autisme". In de evaluatie van je testen met je psycholoog komt autisme wellicht dus terug.kw1989 schreef:Hmmm... ik wacht het dan wel af of ze nog op het onderwerp "autisme" komen tijdens de gesprekken. Wellicht zal dat wel in één van de komende keren komen.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Meisje1991
Dat is een mevrouw SchepersNathan90 schreef:Wie is jou psycholoog?
Autisme was bij mij al een paar jaar terug vastgesteld, elders. Hmmm... dan testen ze het maar nog een keer...diederique schreef:Een van de aspecten in de psychologische testochtend is "autisme". In de evaluatie van je testen met je psycholoog komt autisme wellicht dus terug.
-
willie91
hey Meisje1991
ik zie pas net voor de eerste keer deze thread,
beetje off-topic, maar ik vind het ergens wel prettig dat je dit ervaar samen met autisme, ik heb namelijk het zelfde
ik zie pas net voor de eerste keer deze thread,
beetje off-topic, maar ik vind het ergens wel prettig dat je dit ervaar samen met autisme, ik heb namelijk het zelfde
-
Meisje1991
Inmiddels heb ik gisteren mijn 3e gesprek gehad met de psycholoog. Het gesprek verliep vrij ontspannen, maar de inhoud vond ik achteraf best wel pittig. Ik heb naderhand een uurtje erover zitten nadenken in de auto voordat ik m'n rit af ging maken.
Ik ben namelijk te licht in gewicht (1,70m / 47,5kg). Hoewel niet letterlijk zo gezegd, leek de boodschap dat ik minstens nog 5kg moet aankomen om in aanmerking te komen voor medische behandeling.
Er word wel gekeken naar mogelijkheden om dat op te lossen, in het komende gesprek(ken) wordt daar weer op ingegaan
Ik moet nu wel een week lang gaan bijhouden wat en hoeveel ik eet, de psycholoog wil weten of ik genoeg eet en of het niet-aankomen misschien een andere oorzaak heeft.
Zelf heb ik eigenlijk geen idee hoe dat komt. Ik kom nooit aan, maar val ook niet af. Het is nooit anders geweest bij mij en hoewel ik weet dat ik "op papier" te licht ben, heb ik mij er nog niet eerder zo mee bezig gehouden
Verder kreeg ik ook te horen dat het hebben van een vaste dagbesteding ook een voorwaarde is. Dat heb ik momenteel niet door de pesterijen op school waardoor ik sinds het einde v/d Kerstvakantie nog maar één dag op school ben geweest. De psycholoog zei dat ik snel een besluit erover moet nemen wat school betreft. Het is of:
- Doorgaan met school/andere school.
- Een betaalde baan vinden.
- Als dat niet direct voorhanden is, vrijwilligerswerk doen.
Aan het levensverhaal was nog niet zoveel aandacht aan besteed, dat komt allemaal nog wel. Volgens de psycholoog was er geen tijd voor. Ook wel begrijpelijk, per keer is er hooguit 30-40 minuten "spreektijd"
Het volgende gesprek is pas 19 februari. Daarna volgt op 24 feb. een psychologische test.
Even maar weer afwachten en ondertussen eens aankijken wat ik met school aan moet
Ik ben namelijk te licht in gewicht (1,70m / 47,5kg). Hoewel niet letterlijk zo gezegd, leek de boodschap dat ik minstens nog 5kg moet aankomen om in aanmerking te komen voor medische behandeling.
Er word wel gekeken naar mogelijkheden om dat op te lossen, in het komende gesprek(ken) wordt daar weer op ingegaan
Zelf heb ik eigenlijk geen idee hoe dat komt. Ik kom nooit aan, maar val ook niet af. Het is nooit anders geweest bij mij en hoewel ik weet dat ik "op papier" te licht ben, heb ik mij er nog niet eerder zo mee bezig gehouden
Verder kreeg ik ook te horen dat het hebben van een vaste dagbesteding ook een voorwaarde is. Dat heb ik momenteel niet door de pesterijen op school waardoor ik sinds het einde v/d Kerstvakantie nog maar één dag op school ben geweest. De psycholoog zei dat ik snel een besluit erover moet nemen wat school betreft. Het is of:
- Doorgaan met school/andere school.
- Een betaalde baan vinden.
- Als dat niet direct voorhanden is, vrijwilligerswerk doen.
Aan het levensverhaal was nog niet zoveel aandacht aan besteed, dat komt allemaal nog wel. Volgens de psycholoog was er geen tijd voor. Ook wel begrijpelijk, per keer is er hooguit 30-40 minuten "spreektijd"
Het volgende gesprek is pas 19 februari. Daarna volgt op 24 feb. een psychologische test.
Even maar weer afwachten en ondertussen eens aankijken wat ik met school aan moet