Mannen zijn beter te pruimen veelal wanneer ze volwassen zijn.
Ik heb de meeste vriendinnen weggedaan...kan totaal niet omgaan met dat "dubbele" gezicht..
Andere forums?
-
elke
-
Beardelady
Re: Andere forums?
Bedankt voor het off-topic gaan van wederom een draadje.
-
Butterflyflaps
Yeep susans is erg leuk.Hakuna schreef:Claire schreef:Ik denk dat je dan toch op buitenlandse forums bent aangewezen
http://www.lauras-playground.com/ en https://www.susans.org/forums/index.php
Kom ik allebei zeker die eerste is een fijne gemeenschap.
Laura's playground op zich ook wel maar soms wacht je 2 dagen voor iets gepost wordt of ge-edit... ja euh, ik wil er nu over praten !
Haha doet me denken aan jaren 90 websites, erg chaotisch inderdaad.
Post toch liever in het Engels, de connotatie van 't Nederlands over dit gebeuren doet me soms schamen.
Ja daar was ik erg bang voor, "niet trans genoeg"pauline schreef: Ik hoor wel eens dat je diezelfde discussies ook op andere forums tegenkomt of sterker nog dat je soms helemaal buiten gesloten word als je niet aan een bepaald beeld voldoet of zo. Dus ik weet niet of je makkelijk iets gaat vinden. Negeren lijkt me persoonlijk de beste optie als je het niet fijn vind om die discussies te lezen maar dat is makkelijk gezegd denk ik.
Totnutoe valt het best mee.
Achja mensen blijven mensen. Soms moet je elkaar gewoon niet, ookal heb je misschien gelijkwijze gevoelens of gedachtes.
Kvind dit forum fantastisch. Ik weet niet juist meer wie maar ik vond mezelf best stereotiep gedragen en iemand reageerde daarop en nu vind ik dat niet meer nodig.
Leuk die verschillende meningen.
Anders leer je toch niet bij haha
Nice. Groei.
Sway all day, Butterfly flaps all the way !
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>
-
Raisa
Het lijkt er toch meer op dat dit gemeenschappen zijn voor oudere, conservatieve transgenders. Vooral over Laura's Playground hoor je onder transjongeren erg slechte ervaringen en Susan heeft zich niet van haar beste kant laten zien ddor autoritair alles over Reddit te verwijderen.Claire schreef:Ik denk dat je dan toch op buitenlandse forums bent aangewezen
http://www.lauras-playground.com/ en https://www.susans.org/forums/index.php
Kom ik allebei zeker die eerste is een fijne gemeenschap.
Andere plekken op het internet:
Reddit:
/r/asktransgender om vragen te stellen
/r/transspace voor alle normale trans berichten
/r/transgender zelfde als boven
/r/lgbt voor lgbt berichten
/r/transpositive voor positieve en leuke transberichten
/r/transpassing om feedback te krijgen over hoe passabel je bent
/r/transtimelines om te laten zien hoe ver je bent gekomen
/r/traaaaaaannnnnnnnnns voor transhumor
Chans:
4chan/lgbt Imageboard voor lgbt issues, wordt niet gemodereerd dus het is geen safespace. Jong publiek.
420chan/cd In alles de tegenhanger van laura's Playground. Jong publiek, erg vrije opvattingen over geslacht en zelfmedicatie.
Facebook:
Genderzone: een nederlandse geheime facebookgroep voor transgenders
Vrouwenpraat: een nederlandse geheime facebookgroep voor transvrouwen
Mannenpraat: een nederlandse geheime facebookgroep voor transmannen
Platform Transgender Info: de besloten transpagina van TNN
IRC:
#transspace op irc.freenode.net, drukke algemene internationale transchat
#r.gonewildcd op irc.rizon.net, als bovenstaande maar iets seksueler.
##trans-OG op irc.freenode.net, rustige algemente internationale transchat
#t-nederland op irc.webmaster.com, de oude chat van dit forum.
En dan heb je ook nog eens TSFriends, wat een nieuwe gig van Emma en Eva lijkt te zijn.
Laatst gewijzigd door Raisa op 23 aug 2015, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Claire
Ik had gehoord dat genderzone meer voor jongeren is. Klopt dat?
Vrouwenpraat is dat leuk? Iemand hier die me kan uitnodigen?
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Niet helemaal. Eva heeft er, behalve een redelijk slapend forumlidmaatschap, niets mee te maken. Ik heb de techniek opgezet na het wegvallen van Issis, daar was ik tot het einde toe ook een soort van actief, en door een aantal oud-Issis leden is er destijds besloten een alternatief te maken. Was ik niet eens bij betrokken eigenlijk.Raisa schreef:En dan heb je ook nog eens TSFriends, wat een nieuwe gig van Emma en Eva lijkt te zijn.
Wel was ik de enige met een beetje phpBB ervaring, èn de mogelijkheid om het zonder kosten op te zetten. Dan ben je al snel gedoodverfd admin, naast techmod.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Raisa
Bedankt voor de update, heeft het forum ook dezelfde instake als het oude Issis of is dat nu ook veranderd?Emma schreef:Niet helemaal. Eva heeft er, behalve een redelijk slapend forumlidmaatschap, niets mee te maken. Ik heb de techniek opgezet na het wegvallen van Issis, daar was ik tot het einde toe ook een soort van actief, en door een aantal oud-Issis leden is er destijds besloten een alternatief te maken. Was ik niet eens bij betrokken eigenlijk.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Hmmm, er is geen autoritaire mod meer. Dat scheelt een boel. Sterker nog, er zijn op het moment niet eens forumregels. Met de overstap een flink deel van de op het laatst nog actieve Issis-leden is er een stuk sfeer wel gebleven. Het gaat er wat rustiger toe dan hier, mensen vliegen elkaar niet in de haren en zo. Ik denk dat een aantal het nog steeds gezapig zullen vinden. Maar je hoeft in ieder geval niet bang te zijn een ban te krijgen omdat je zegt dat je de VU een zooitje ongeregeld vindt, of van mening bent dat Thailand veel beter is. Dat gebeurde op Issis op een gegeven moment wel.
En het hele forum is en blijft besloten, dus alleen toegankelijk voor forumleden. T-Nederland is redelijk open omdat het gevonden moet worden, daar heeft TSFriends geen boodschap aan.
En het hele forum is en blijft besloten, dus alleen toegankelijk voor forumleden. T-Nederland is redelijk open omdat het gevonden moet worden, daar heeft TSFriends geen boodschap aan.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20190712
Genderzone...vooral jongeren zijn daar actief ja.Claire schreef:Ik had gehoord dat genderzone meer voor jongeren is. Klopt dat?
Verder is het ook de enige groep waarin ik het weet te presteren ruzie te krijgen...
Overigens vind ik het jammer dat transmannen op de meeste fora in de minderheid lijken te zijn.
-
Raisa
Ik ben destijds bij Issis gillend weggegaan nadat ik vragen had over de SRS en risico's daarop. De reactie van de leden was dat een échte transvrouw hoe dan ook de operatie wil en de risico's niet deert. Doe je dat wel dan kon je maar beter jongetje blijven. Het zou fijn zijn als die instelling nu was veranderd.Emma schreef:Hmmm, er is geen autoritaire mod meer. Dat scheelt een boel. Sterker nog, er zijn op het moment niet eens forumregels. Met de overstap een flink deel van de op het laatst nog actieve Issis-leden is er een stuk sfeer wel gebleven. Maar je hoeft in ieder geval niet bang te zijn een ban te krijgen omdat je zegt dat je de VU een zooitje ongeregeld vindt, of van mening bent dat Thailand veel beter is. Dat gebeurde op Issis op een gegeven moment wel.
Goed initiatief, maar voor mij helaas te laat aangezien dit forum al vol staat met persoonlijke informatie die ik niet kan weghalen.Emma schreef:T-Nederland is redelijk open omdat het gevonden moet worden, daar heeft TSFriends geen boodschap aan.