In de spiegel zie ik geen effect van de hormonen. Al helemaal niet op mijn heupen. Toch heb ik broeken en rokken die ik vroeger moeiteloos (zonder de sluiting te openen) kon aantrekken. Dat wordt nu wel minder. Lijkt toch op groeiende heupen. Of die kleding krimpt gewoon. Kan ook.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Eva schreef:In de spiegel zie ik geen effect van de hormonen. Al helemaal niet op mijn heupen. Toch heb ik broeken en rokken die ik vroeger moeiteloos (zonder de sluiting te openen) kon aantrekken. Dat wordt nu wel minder. Lijkt toch op groeiende heupen. Of die kleding krimpt gewoon. Kan ook.
Of je hebt het niet door, je ziet jezelf dagelijks in de spiegel en merkt niks omdat jij het bent, maar ga je foto's kijken van vroeger of ziet iemand je na een langere tijd, dan merk je pas dat je veranderd.
Tis heel subtiel, als ik fotos langs elkaar leg dan verschillen die ook in hrt enorm,soms meer man soms veel vrouw, maar die neus, die blijft hetzelfde heel raar
Fay schreef:Tis heel subtiel, als ik fotos langs elkaar leg dan verschillen die ook in hrt enorm,soms meer man soms veel vrouw, maar die neus, die blijft hetzelfde heel raar
Fay
Vraag mij af of dat eens vergoedt zou worden, ik heb door paar ongelukjes een bolle en scheve neus.
Gee id, nie door hrt lijkt me, khebter ook 1 - haha - kleintje gelukkig, en verder is de lijst onhebbelijkheden natuurlijk aanzienlijk, maar dat moeten we maar gewoon accepteren