Wij eten makkelijk: mosterdsoep met focacciabrood. Ik leef voor focacciabrood...
Toen ik thuis woonde aten we vaak gekookte aardappels met jus maar dat is saai en veel werk. Nu ik op mezelf woon vervang ik die door aardappels uit de oven met magere fritessaus. Helaas vindt mijn vriend de AVG's (aardappels, vlees, groente) niet zo spannend... terwijl ik het juist heerlijk vind om na een lange stagedag stevig te eten. Mijn vriend maakt liever lasagna of risotto, maar dat vind ik dan weer minder... het is wel lekker, daar niet van, maar ook ongezond.
We eten trouwens steeds vaker vegetarisch. Gezonder en ook wat beter voor het milieu.
Trouwens, wie heeft er net als ik een obsessie voor champignons?
Wat eet je vandaag...
-
Nilas
- Voornaamwoorden: hij/hem
Re: Wat eet je vandaag...
oh, is that what they call it nowadays 
-
AJpoekie
@Nilas Ja ik ben ook dol op champignons! 
Ik eet vanavond zo'n "gezonde" pizza van broccoli bodem.
Heb er ook nog eentje in de vriezer liggen met spinaziebodem (denk dat ik dat lekkerder vind).
Ben benieuwd!
Heb geen oven dus ga hem langzaam laten stomen in de pan (hopelijk werkt dat, dit wordt vervolgd
Ik eet vanavond zo'n "gezonde" pizza van broccoli bodem.
Heb er ook nog eentje in de vriezer liggen met spinaziebodem (denk dat ik dat lekkerder vind).
Ben benieuwd!
Heb geen oven dus ga hem langzaam laten stomen in de pan (hopelijk werkt dat, dit wordt vervolgd
-Julian-
I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
[..]
-
Nilas
@AJpoekie heb jij geen oven? Hoe kan je leven zonder oven? Wij gooien praktisch alles in de oven... oh, wat ga ik blij zijn met de oven van onze nieuwe keuken als die in augustus komt...
Behalve jambalaya, dat gaat niet in de oven. Jambalaya doen we in de wokpan. Jambalaya is love. Jambalaya is life.
Behalve jambalaya, dat gaat niet in de oven. Jambalaya doen we in de wokpan. Jambalaya is love. Jambalaya is life.
-
AJpoekie
Ik bedoelde trouwens een pizza van bloemkool bodem.
En hoewel ik niet de grootste fan ben van bloemkool, smaakte het lekker Γ©n is het goed gelukt in de pan. (Had op internet de tip gelezen om er een paar druppels water in te doen, als je dan een deksel erop legt, gaat het flink stomen. Dus was helemaal geslaagd).
Heb vanmiddag ook al een hele bus pringles leeggevreten, dus morgen ga ik weer ff op de gezonde tour
Ik heb geen oven, omdat ik woon in een studio (voor studenten).
Dus heb wel een eigen keuken en badkamer (jippie), maar geen oven. En ja, soms mis ik dat wel, maar goed, dat komt in de toekomst wel
Dingen die ik echt zou willen maken zijn bijv. van die bladerdeegtaartjes. Gewoon bladerdeeg in de oven met daarop pesto en mozzorella en tomaatjes. Of met zoete aardappel en geitenkaas en zongedroogde tomaatjes Maar dat kan helaas niet, zoiets gaat echt niet lukken in een pan
Heb er wel aan gedacht om een keer een combimagnetron ofzo aan te schaffen, maar eigenlijk zou ik niet weten waar ik het neer moet zetten, gezien mijn keukenblok niet overdreven groot is. (Maar ben echt enorm tevreden over deze kamer).
En hoewel ik niet de grootste fan ben van bloemkool, smaakte het lekker Γ©n is het goed gelukt in de pan. (Had op internet de tip gelezen om er een paar druppels water in te doen, als je dan een deksel erop legt, gaat het flink stomen. Dus was helemaal geslaagd).
Heb vanmiddag ook al een hele bus pringles leeggevreten, dus morgen ga ik weer ff op de gezonde tour
Ik heb geen oven, omdat ik woon in een studio (voor studenten).
Dus heb wel een eigen keuken en badkamer (jippie), maar geen oven. En ja, soms mis ik dat wel, maar goed, dat komt in de toekomst wel
Dingen die ik echt zou willen maken zijn bijv. van die bladerdeegtaartjes. Gewoon bladerdeeg in de oven met daarop pesto en mozzorella en tomaatjes. Of met zoete aardappel en geitenkaas en zongedroogde tomaatjes Maar dat kan helaas niet, zoiets gaat echt niet lukken in een pan
Heb er wel aan gedacht om een keer een combimagnetron ofzo aan te schaffen, maar eigenlijk zou ik niet weten waar ik het neer moet zetten, gezien mijn keukenblok niet overdreven groot is. (Maar ben echt enorm tevreden over deze kamer).
-Julian-
[..]
[..]
-
Nilas
@AJpoekie Toen ik nog op kamers woonde had ik een minioventje van de Makro. Kostte 30 euro en er paste nog geen halve pizza in, maar het is wel makkelijk voor de kleine hapjes (zoals jouw bladerdeeg en je tomaatjes). Misschien is dat een optie? Weet niet eens of ze die nog verkopen though, is alweer 5 jaar geleden.
-
Anon20190508
Wij gaan vanavond lekker aan een Surinaamse schotel met hotwings erbij 
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water
#femaletotwink 
-
Pb3000
Smakelijk!Eros schreef: 26 apr 2019, 18:23 Wij gaan vanavond lekker aan een Surinaamse schotel met hotwings erbij![]()
Welke specerijen en/of kruiden gebruik je voor hotwings?
-
Anon20190508
Die er al opzitten van de Vomar
I want to skip stones on your skin, boy
#femaletotwink 
-
Pb3000
-
Nilas
Wauw, de mosterdsoep van gisteren was echt smerig. Ik heb nog nooit zo'n gore soep op. Niet te vreten.
Herkansing: vanavond broodje hamburger.
Herkansing: vanavond broodje hamburger.