Die vegan kaas was idd niet te hachelen ...volgende keer vraag ik om gewone kaas
Wat eet je vandaag...
-
Anon20190516
Re: Wat eet je vandaag...
-
Benjamin
Mijn vriend had pizza met salami gemaakt en daarbij maakte ik twee grote bakken salade. Eentje met witlof, feta, druiven en honing-mosterdvinaigrette. Eentje met kort in olijfolie gebakken spinazie, geroosterde amandelen, rozijntjes en kaneel. Zelfs de kindertjes vonden de salade lekker.
Groetjes,
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -
Ben
-
Anon20190516
Ik heb gekookte aardappels,rode kool met cranberry en een vegetarische jalapėno burger gegeten en als toetje een bakje yoghurt met granola.
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ga zo nog 2 croissants warmen met 1 kaas en de ander met ham..morgen zijn ze niet zo lekker meer en zou gaan koken maar stortte geestelijk en lichamelijk even in vanavond..
Dus dan maar morgen Kip kerrie en rijst
Dus dan maar morgen Kip kerrie en rijst
-
Anon20200101
Hier is het bigos, en een salade (deze keer maar weer eens met sla erin, meestal sla ik dat over)
-
Nilas
- Voornaamwoorden: hij/hem
Die salades klinken ingewikkeld, maar wel heel origineel! Ik houd alleen niet zo van witlof en feta, dus ik zou voor je tweede optie gaan.Benjamin schreef: 30 apr 2019, 19:54 Mijn vriend had pizza met salami gemaakt en daarbij maakte ik twee grote bakken salade. Eentje met witlof, feta, druiven en honing-mosterdvinaigrette. Eentje met kort in olijfolie gebakken spinazie, geroosterde amandelen, rozijntjes en kaneel. Zelfs de kindertjes vonden de salade lekker.
Wij hebben vanavond een restje Chinees op, van zondag. Morgen staan boomstammetjes, aardappels uit de oven en een nog nader te bepalen groente.
oh, is that what they call it nowadays 
-
Benjamin
Bij de bouwmarkt kun je magnetronbeugels kopen. Daarmee kun je de magnetron aan de muur ophangen. Ik was sceptisch maar hij blijft al heel wat jaartjes hangen inmiddels. Sowieso ben ik sinds ik kleiner woon steeds meer dingen tegen de muur gaan schroeven, ideaal.AJpoekie schreef: 26 apr 2019, 18:16 Heb er wel aan gedacht om een keer een combimagnetron ofzo aan te schaffen, maar eigenlijk zou ik niet weten waar ik het neer moet zetten, gezien mijn keukenblok niet overdreven groot is. (Maar ben echt enorm tevreden over deze kamer).
Groetjes,
Ben
Ben
-
AJpoekie
Wow gaaf! Bedankt voor de tip, ik had daar nog nooit van gehoord, maar ga ik zeker eens naar kijken!Benjamin schreef: 30 apr 2019, 20:55Bij de bouwmarkt kun je magnetronbeugels kopen. Daarmee kun je de magnetron aan de muur ophangen. Ik was sceptisch maar hij blijft al heel wat jaartjes hangen inmiddels. Sowieso ben ik sinds ik kleiner woon steeds meer dingen tegen de muur gaan schroeven, ideaal.AJpoekie schreef: 26 apr 2019, 18:16 Heb er wel aan gedacht om een keer een combimagnetron ofzo aan te schaffen, maar eigenlijk zou ik niet weten waar ik het neer moet zetten, gezien mijn keukenblok niet overdreven groot is. (Maar ben echt enorm tevreden over deze kamer).
-Julian-
I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ja ik ben hier ook blij mee want wil ook wel een magnetron maar ondanks ruimte genoeg in de keuken zijn het nogal plek rovende apparaten..AJpoekie schreef: 30 apr 2019, 23:18Wow gaaf! Bedankt voor de tip, ik had daar nog nooit van gehoord, maar ga ik zeker eens naar kijken!Benjamin schreef: 30 apr 2019, 20:55Bij de bouwmarkt kun je magnetronbeugels kopen. Daarmee kun je de magnetron aan de muur ophangen. Ik was sceptisch maar hij blijft al heel wat jaartjes hangen inmiddels. Sowieso ben ik sinds ik kleiner woon steeds meer dingen tegen de muur gaan schroeven, ideaal.AJpoekie schreef: 26 apr 2019, 18:16 Heb er wel aan gedacht om een keer een combimagnetron ofzo aan te schaffen, maar eigenlijk zou ik niet weten waar ik het neer moet zetten, gezien mijn keukenblok niet overdreven groot is. (Maar ben echt enorm tevreden over deze kamer).
-
Benjamin
Het is echt een aanrader. Bij mij hangt ´ie aan een vrij dun tussenwandje, en dat gaat gewoon prima. Ik heb op deze manier een groot deel van mijn werkruimte vrijgemaakt, door de magnetron op te hangen, maar ook een handig afwasrekje voor aan de muur (Ikea; helaas heb ik ontdekt dat het ding roest!) en wat planken aan de muur in een ongebruikte hoek.Lisa1973 schreef: 30 apr 2019, 23:45 Ja ik ben hier ook blij mee want wil ook wel een magnetron maar ondanks ruimte genoeg in de keuken zijn het nogal plek rovende apparaten..
Groetjes,
Ben
Ben