Nieuwe chat! Zie dit topic.

Welke film heb je laatst gezien

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Jake »

Was The Hobbit leuk? Kun je het vergelijken met the lord of the rings? Ben nog altijd aan het twijfelen of het een bioscoopkaartje waard is.

Laatste film die ik heb gekeken was gisteravond Boys don't cry. Kennen veel mensen hier waarschijnlijk wel, dat is namelijk de meest bekende ftm film. Hilary Swank is erg overtuigend als jongen. Helaas een op waarheid berust verhaal.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Venka »

The hobbit is echt de moeite waard,kijk hem wel in 3D en in High Film Rate(HFR) en je weet niet wat je ziet.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Fay »

Gisteren Tarantino's laatste: Django Unchained

Straf filmpje :)
Ted
Berichten: 298
Lid geworden op: 03 jan 2013, 13:29
Gender: Trans FtM

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Ted »

Life of Pi. Het boek was al overweldigend mooi, de film is dat zeker ookk. Een verhaal over vertouwen in je eigen kracht, geloof en hoop. Zo mooi werd er heel emotioneel van. Een aanrader! ;)
Gebruikersavatar
Elanora
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jan 2013, 03:17
Gender: Transgender
Locatie: Zuid-Limburg (NL)

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Elanora »

Aafke schreef:The hobbit is echt de moeite waard,kijk hem wel in 3D en in High Film Rate(HFR) en je weet niet wat je ziet.
Ook mijn laatste film! Maar dat HFR en de 3D konden mij niet echt bekoren! Ik had soms het idee alsof ik naar een poppenhuis aan het kijken was! Vooral als Bilbo in Balingshoek is! Maar iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeur! Eerst volgende film voor mij wordt Cloud Atlas!
Jasper
Berichten: 196
Lid geworden op: 28 sep 2012, 19:48
Gender: Man
Locatie: Borger

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Jasper »

Juno schreef:Was The Hobbit leuk? Kun je het vergelijken met the lord of the rings? Ben nog altijd aan het twijfelen of het een bioscoopkaartje waard is.

Laatste film die ik heb gekeken was gisteravond Boys don't cry. Kennen veel mensen hier waarschijnlijk wel, dat is namelijk de meest bekende ftm film. Hilary Swank is erg overtuigend als jongen. Helaas een op waarheid berust verhaal.

Boys don't cry vond ik erg indrukwekkend, maar idd erg dat het echt gebeurd is.
Wij gaan als de meeste mensen kunnen morgen avond naar de bioscoop, naar "het bombardement".
wat de moeite waard is is de moeite waard
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Venka »

Elanora schreef:
Aafke schreef:The hobbit is echt de moeite waard,kijk hem wel in 3D en in High Film Rate(HFR) en je weet niet wat je ziet.
Ook mijn laatste film! Maar dat HFR en de 3D konden mij niet echt bekoren! Ik had soms het idee alsof ik naar een poppenhuis aan het kijken was! Vooral als Bilbo in Balingshoek is! Maar iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeur! Eerst volgende film voor mij wordt Cloud Atlas!
Dat klopt die indruk had ik ook,maar in die grotten vond ik echt indrukwekkend en schrok zelfs van bepaalde momenten.Goed ik ben ook wel schrikkerig aangelegd,ik kan ook geen enge films kijken.Ik heb ooit eens de blairwitch project gezien en ik was echt bang om alleen te zijn :oops:
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Holden »

Laatste film voor mij was ook The Hobbit IMAX 3D. Zelf vond ik de film wel ok, maar snap niet waarom Peter Jackson zo nodig 3 films moest maken - 1 was genoeg geweest vind ik zelf. Was wel heel erg mooi gemaakt. 3D is niet echt voor mij, wordt er wat misselijk van en krijg ook last van hoofdpijn dus zal voortaan de 3D films vaker vermeiden. Ik zal wel de andere twee films zien omdat ik het boek heel leuk vond toen ik het op de middelbare moest lezen (ong 10 jaar geleden).

Volgende film zal waarschijnlijk Django zijn (nieuwe van Tarantino).
Gebruikersavatar
Jack
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 sep 2012, 21:37
Gender: Trans FtM
Locatie: In de buurt van Zwolle

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Jack »

De laatste film voor mij was The Plague Dogs, een animatiefilm uit 1982. Een beetje te vergelijken met Waterschapsheuvel/Watership Down (mijn favoriete animatiefilm toen ik kind was), alleen is het verhaal van Plague Dogs wat gruwelijker, en zeker niet voor kinderen bedoeld.
En vanavond maar eens Perfume, Story of a murderer aanzetten, geweldige film.

The Hobbit heb ik ook gezien, wel een aanrader. Heb er zelf wel spijt van dat ik m in 3D gezien heb, wist toen helaas nog niet dat deze ook in 2D te zien was :(. Ik zie het nut niet zo in van een 3D film, zie alleen maar dubbel beeld, maar dat kan aan mij liggen.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Venka »

Jack schreef:. Een beetje te vergelijken met Waterschapsheuvel/Watership Down (mijn favoriete animatiefilm toen ik kind was),
Van mij ook hoor,eigenlijk nog wel.Ooh wat heb ik gehuild vroeger omdat konijntje.Als ik hem weer kijk kan ik zo weer huilen. :oops: