Welke film heb je laatst gezien

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Sebastian
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 jan 2013, 15:49
Gender: Onzeker

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Sebastian »

Blindness, aparte film, maar wel leuk
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Engel »

Sonny Boy
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door merel »

El Orfanato (2007)
Laura (Belén Rueda) en haar gezin keren terug naar het weeshuis waar Laura het gelukkigste deel van haar jeugd heeft doorgebracht. Met haar terugkeer heropent ze het weeshuis om zo kansarme kinderen te kunnen helpen. Maar eenmaal in het weeshuis begint het gedrag van haar eigen zoontje Laura te beangstigen. Hij bedenkt een onzichtbare vriend en begint vreemde spelletjes te spelen.
(****)
http://www.youtube.com/watch?v=4dln9QsiKlI" target="_blank
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Holden »

Had laatst The Impossible met Naomi Watts en Ewan McGregor gezien. Indrukwekkende film vond ik, wel wat Hollywood-achtig maar dat is dan ook te verwachten.

Daarna heb ik nog Movie 43 gezien - echt NIET aan te raden. Wat een bagger film. Slaat nergens op en niet mijn humor. In vergelijking tot deze film zou ik Scary Movie bijna oscar-waarding vinden... Maar goed, dat was mijn ervaring. M'n broertje (van 21) vond het een hele grappige en leuke film. De film zit vol met poep en pies humor dus als je daar van houdt dan zal je 'm waarschijnlijk een betere ervaring hebben dan wat ik had.
Gebruikersavatar
Anne1957
Berichten: 166
Lid geworden op: 30 mar 2012, 14:41
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Anne1957 »

Gisteren op RTL 8, 'een maand later.'
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Engel »

Peacock
Thriller over een introverte jongeman uit een klein dorpje in Nebraska, wiens geheime tweede persoonlijkheid aan het licht dreigt te komen
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Holden »

Hitchcock met Anthony Hopkins en Hellen Mirren. Mirren is echt heel goed (tja,wanneer niet?). Wat langzame start maar zeker de moeite waard (vond ik tenminste).
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Jannet V »

Gisteravond
Intouchables
gekeken. Een bijzonder mooie humoristische film met een boodschap. De voorspelbare stukjes doen je geloven dat je er bij hoort.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 apr 2013, 23:42
Gender: Man
Locatie: Amersfoort

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Casper »

Jumper,
Dit gaat over een jongen die al vamaf zijn geboorte een bepaalde kracht bevat, het jumper, dit is het teleporteren naar een bepaalde plek door hier over na te denken. Best vette film, ook zeker leuk om te fantaseren over wat je zelf ermee zou kunnen doen ;)
“Hell, you’re the only man I’ve ever met that I would stand in front of a judge and say I’m gay for.”
― Kaje Harper, Breaking Cover
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Welke film heb je laatst gezien

Bericht door Jake »

Basketball Diaries. Goede film over drugsverslaving met een erg jonge Leonardo DiCaprio. Ik vond Leonardo heel sterk in deze film. Zeker een aanrader en hier te zien: https://www.youtube.com/watch?v=LpnNZ6B2Ols" target="_blank

Jumper is leuk ja, heb 'm zelf op dvd :)