Onrustig gedrag

Gevoelens die je met de wereld deelt
Gebruikersavatar
Laura2021
Berichten: 221
Lid geworden op: 01 mar 2021, 10:13
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Overijssel

Re: Onrustig gedrag

Bericht door Laura2021 »

Ik wil de schuld niet op de mannelijke hormonen afschuiven, dat zou te kort door de bocht zijn maar ikzelf merk wel een verband tussen soms het onrustige opgefokte gevoel wat eigenlijk vrij snel of zelfs direct verdwijnt na een orgasme. Dit verband heb ik eigenlijk nooit gelegd maar pas sinds kort opmerk. Ik weet niet of anderen dit herkennen. Als ik een paar dagen geen orgasme heb gehad ben ik ook direkter in mijn communicatie, en minder gevoelig voor anderen en voel ik een ongemakkelijk onrustig gevoel. Nu ik het heb opgemerkt let ik er de laatste tijd ook op en is het nog iedere keer het geval. Misschien is het flauwe kul. Maar het zou betekenen dat als ik aan de blokker ga dit gevoel ook minder zou moeten worden...
Groetjes Laura :hbeat:
R..
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 aug 2023, 20:01
Gender: Trans MtF

Re: Onrustig gedrag

Bericht door R.. »

Mijn sexdrive ligt al een behoorlijke tijd stil. Heb er ook niet echt behoefte aan. Als ik zin zou hebben dan werkt het niet goed.
Door de jaren heen heb ik weleens vaker gedacht aan testosterontekort of oestrogeendominantie. Geen onderzoek naar gedaan.
Heb in mijn tiener jaren ook wel eens gedacht aan dat ik misschien interseksueel kon zijn. Dit kwam ook door een gevoelig plekje in de schaamstreek. in het dagelijkse leven had ik ook nooit vaak een drive.
De laatste tijd ben ik ook niet zo bezig met 'man zijn'. Het lijkt alsof het niet iets van mij is en ik eigenlijk zachter wordt. De persoon die ik eigenlijk behoor te zijn.