Trans Man Spills The Beans About Male Body Language

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Trans Man Spills The Beans About Male Body Language

Bericht door Alice »

Trans Man Spills The Beans About Male Body Language, And It’s Pretty Fascinating To Hear.

Learning to navigate a masculinity-filled blue-collar work environment is usually tricky as is. It’s even more challenging if you’re a woman or trans person.
But challenging doesn’t mean impossible. This TikToker, a trans man who worked in a steel mill, shares how he overcame these challenges by observing the culture around him and learning to adapt to it. Now, he’s sharing his insights, and people are loving it. Scroll down to learn all about it!.

https://www.boredpanda.com/transgender- ... f=trending
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 499
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Trans Man Spills The Beans About Male Body Language

Bericht door Hal »

Grappig artikel. Doet me wel een beetje denken aan de fabriek waar ik werkte toen ik in transitie ging. Daar waren het ook de kerels met de grootste bekken die de kleinste hartjes hadden en juist de rustige mannen waar je echt van op aan kon. Zoals ik het lees was deze Tiktokker niet uit de kast op het werk. Dat is wel een verschil met mijn ervaring.

Overigens waren al die mannen gewoon echt leuk over mijn transitie. Er was er meer dan een die me spontaan vertelde dat ze het stoer vonden, die oprecht nieuwsgierig waren en die in de smiezen hielden of het wel goed met me ging. En juist de een beetje nare 'ja, je bent nou een man, dus je moet meedoen in de gemene eikeligheid waarvan ik vind dat het de norm moet zijn' waren de pikkies op kantoor. Daar heb ik er wel eens een verteld dat ik in transitie was als man, en niet als klootzak. Daar moest de rest van de groep dan hard om lachen. Had ik toch een beetje 'gewonnen'.

Ik merkte wel dat er soms geroddeld was. Maar ik heb geen onvertogen woord gehoord en dat was het enige dat me wat kon schelen.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht