Hoe dragen jullie je legging?

Make-up, kleding, en zo voort
Maartje-nb
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 mei 2022, 23:28
Gender: Anders
Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun

Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Maartje-nb »

Ik draag vaak sportleggings.
Kn je van alles op combineren. Erg leuk.
Maar vaak doe ik er als basis een lang t-shirt (t-shirt jurk) er overheen of een leuke oversized trui.
Mooi, maar ook om mijn jantokelorus haha, niet zo zichtbaar te maken.
Lijkt me heel leuk om eens een wat korter truitje of bloesje erop te doen. Hoe zorgen jullie ervoor dat het daarin plat is aan de voorkant? Heb met transgender ondergoed geëxperimenteerd , maar toch blijf je het een beetje zien, of aan de achterkant zit het raar. En wil vrij kunnen lopen en niet het gevoel hebben contant te kijken of t nog goed zit. Iemand ideeen?
Gebruikersavatar
Saskia-Vince
Berichten: 132
Lid geworden op: 18 mei 2023, 12:51
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Velp

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Saskia-Vince »

spijker rokje er over heen t-shirt en spijkerjasje leuk en sportief
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3665
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Mijn vriendin (cis) en ik lopen weleens over straat en zien dan regelmatig vrouwen in een legging lopen, wij zijn van mening dat een legging geen broek is. Ik draag ze alleen tijdens het sporten of onder een rok of jurk.
Irene
Gebruikersavatar
DominiqueB
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 feb 2024, 08:49
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door DominiqueB »

Gebruik een combi van gender ondergoed en de basis slipjes van het kruitvat. Dan zie je bij mij geen bobbel zitten. Maar heb er ook niet heel veel zitten.
maar nadeel van het gender ondergoed is die cammeltoth bij een legging dus doe dat alleen onder een rokje of jurkje.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.

4 Maart 2024 start traject Zwolle.
18 Maart 2024 Start Logopedie
05 April 2024 Start Laser ontharen/elektrisch epileren
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Emma »

Eigenlijk heb ik geen leggings gedragen tot na de SRS. En twee jaar na de SRS ging ik bij een grote fabrikant van sprtkleding werken... in die periode heb ik geleerd dat een legging geen broek is maar desondanks gewoon als zelfstandig kledingstuk te dragen is. Als je het maar een beetje fatsoenlijk combineert.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Maartje-nb
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 mei 2022, 23:28
Gender: Anders
Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Maartje-nb »

Bedankt voor jullie berichten.
Zie veel meiden het inderdaad wel gewoon als broek dragen. Zelf combineer ik t vaak met een lang shirt of oversized trui. Dan denk ik dat ik daar maar lekker mee door ga. Thanks
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1358
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Marije »

Ik wilde eigenlijk min of meer hetzelfde zeggen als Emma, maar ik wist niet zo goed hoe ik 't moest verwoorden.

Leggings zijn er in allerlei varianten en een jegging (jeans-legging) of faux-leather legging laat zich al snel gewoon als broek dragen met een kortere trui of shirt.

Ik zal denk ik nooit vergeten hoe jaloers ik was op Emma op de eerste T-avond dat ik naar Amersfoort kwam en haar in een legging met trui zag. Wat wilde ik dat ook graag kunnen.

Nu, vrijwel exact twee jaar later kan dat ook en daar ben ik heeel erg blij mee. Die blijdschap is niet in woorden uit te leggen.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Jeste »

Irene_de_Vreede schreef: 06 mar 2024, 18:48 of onder een rok of jurk.
Inderdaad, zo simpel is het. Met de juiste kleurencombinatie ziet dat er erg leuk uit.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2958
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Marica »

Ik draag vaak oversized truien en daaronderuit een leuke legging. Als het echt lekker weer is natuurlijk niets onder een rokje behalve een onderbroek.
Reminder to myself: Benen scheren.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 867
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Hoe dragen jullie je legging?

Bericht door Simão »

Het is niet zo dat je bij cisvrouwen niets ziet, de meesten hebben een zichtbare vulva, reden waarom termen als whispering lips en cameltoe in het leven zijn gebracht toen leggings populair werden. daarom gaat er traditioneel iets over dat over het kruis reikt. Mensen die er iets korts op dragen doen dat meestal om hun billen te accentueren,omdat dat op dit moment nu eenmaal mode is(waait ook wel weer over)dat ze dan mogelijk van voren ook van alles tonen nemen ze blijkbaar op de koop toe.
Wil je niet dat ze zien dat je wat anders in je broek hebt en toch wat korts er op dragen, kun je denken aan tucken, wat dragqueens doen. Je moet daarvoor je ballen terug in je lichaam duwen en je penis naar achteren plakken met tape. Wel zorgen dat je daar geen haar hebt, anders kan het wel eens heel onprettig loshalen zijn.... Strakke onderbroek erover en klaar.
Een beetje bobbel is trouwens helemaal niet abnormaal, cisvrouwen hebben een venusheuvel die bij sommigen best prominent kan zijn. Zoek maar eens op venusheuvel om dat te zien.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark