Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Bericht door Paul »

Vreemd trouwens dat juist het genderteam van het Vu in hokjes denkt. Er is meer tussen man en vrouw, zeg maar...
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Bericht door Nathan90 »

sas112 schreef:Oh, het hoeft bij mij eerlijk gezegd niet volledig plat te zijn. Wel plat genoeg zodat ik als ik topless ben niet als vrouw gezien wordt.
Het is jammer dat hij zijn video's maar een aantal weken online zet om te bekijken, anders had ik het nog even opgezocht. Maar zowel ik als mijn partner stonden er best van te kijken in hoeverre zijn 'borsten' weer zichtbaar waren geworden. Ik weet dus niet meer of dat enkel kwam van het niet meer nemen van de testo of ook dankzij de extra hormonen van de zwangerschap.

Maar met de borstgroei die hij toen had zou ik mijzelf topless niet comfortabel voelen, al was het wel een stuk minder dan ik nu heb. (en ik heb (godenzijdank) bar weinig) Het was wel dusdanig weinig dat het je niet meteen vrouwelijk zou maken. Dat ligt aan je verdere presentatie denk ik.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Bericht door Anon20190712 »

Paul schreef:Vreemd trouwens dat juist het genderteam van het Vu in hokjes denkt. Er is meer tussen man en vrouw, zeg maar...
precies wat ik dacht. ik vind het nogal vreemd, en erg, dat ze op die manier (be)handelen!
sas112
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 feb 2013, 05:16
Gender: Anders
Locatie: Sittard

Re: Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Bericht door sas112 »

Ik werd gisteren gebeld door Jos Megens. Nouja, eigenlijk moest ik zelf bellen. En ze zien momenteel geen redenen waarom ik niet kan stoppen met de testo (heb ik al gedaan en dat weten ze ook) en vervolgens niet de borstoperatie kan krijgen. Dus dat is wel goed nieuws. Volgende week donderdag moet ik langs bij mijn psycholoog omdat er natuurlijk wel wat richtlijnen besproken moeten worden.
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Bericht door Gabriël »

Fijn dat het uiteindelijk geen probleem is. :) En succes alvast met die gesprekken met de psycholoog over de richtlijnen van hoe nu verder.
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Bericht door mick1984 »

das fijn
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Borstoperatie en het stoppen van de HRT

Bericht door Paul »

Beter zeg, dat het geen probleem blijkt. Succes volgende week met het gesprek.