jacqueline schreef:een mantelpakje zal je me nooit in zien....over mijn lijk!! Wat vind ik die dingen truttig!!
Een van mijn gesprekspartners had wel een heel tuttige blouse rok combi aan...
Normaal vind ik een pakje met een broek veel zakelijker, maar ik loop al een paar dagen met flink pijn in mijn rug na een ongelukkige val zaterdag... en broeken zitten op het moment echt zwaar niet comfi...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Ik doe niet mee aan rokjes dag,ik draag geen rokken of jurken.Het is niet echt mijn ding en draag liever een lekker skinny jeans en die zijn er ook in kortere versie,s.Een rokjes dag vind ik echt een mannen uitvinding en ik ben van mening als iemand zin heeft om een rok/jurk aan te trekken dan is daar niet echt een dag voor maar trek je het gewoon aan.
Aafke schreef:Ik doe niet mee aan rokjes dag,ik draag geen rokken of jurken.Het is niet echt mijn ding en draag liever een lekker skinny jeans en die zijn er ook in kortere versie,s.Een rokjes dag vind ik echt een mannen uitvinding en ik ben van mening als iemand zin heeft om een rok/jurk aan te trekken dan is daar niet echt een dag voor maar trek je het gewoon aan.
Er is ook geen man die het tijdstip bepaald, ze zijn alleen altijd heel nieuwsgierig wanneer het is.
Wij vrouwen bepalen zelf onafhankelijk van elkaar wanneer we het de moeite vinden om een rok aan te trekken.
En soms doen we dat alle tegelijk.
En heet het rokjesdag.....
Lol... vandaag speciaal een T-shirtje met korte mouwen aangetrokken in de hoop in mijn pauze ff aan het water te kunnen zitten... Blij dat ik wel een lange broek erbij aan had
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Zo, nu heb ik eerst eens op de bloemetjesjurk gestemd
Gezien mijn leeftijd is dat een offer wat ik er voor over moet hebben
Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be