Ik draag het liefst altijd rokjes, maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten.
Begin wel meer moeite te hebben met mijn benen laten zien (draag dan ook altijd hoge laarzen). Helaas behoorlijk wat schaven en plekken opgelopen met het fysieke (mannen)werk dat ik doe, en die willen niet allemaal even mooi genezen. Draag er meestal dus wel een hoge dichtheid panty onder, maar dat voelt in de zomer toch niet zo goed.
Rokjesdag? Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord. Wist niet dat we een speciale dag hadden om een rok te dragen... Op rokjesdag droeg ik alleszins geen rok, want toen lag ik doodziek op bed.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Helaas wel ja....
/me hoopte dinsdag toch echt dat de lente zou beginnen.... maar sindsdien is het iedere dag grauwer en grijzer als ik 's morgens de deur uitstap...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
op rokjesddag zorg je dat je je benen geschoren hebt, draag je een mooie rok met sandalettes eronder of laarzen of pumps en ga je op een terras zitten of lekker shoppen...of fietsen of op je terras
gisteren was het al bijna rokjesdag in Hasselt...als voorbereiding op Anders Gewoon...maar ik schat in dat de 2e woensdag in mei iig een rokjesdag waardige dag is