30 jaar geleden een poging gedaan

TRIGGER WARNING - deze sectie gaat over suïcide, ofwel zelfmoord
Marica
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: 30 jaar geleden een poging gedaan

Bericht door Marica »

Wat een rot dag, een totale emotieloze toestand, en nergens zin in. En het ergste is, ik kom er niet van los, dat ik na blijf denken over doodgaan. Het blijft maar door mijn hoofd spoken. Op de auto pilot mijn werk afgemaakt in die hut. Uurtje werk en weer naar huis, blij toe want het was zwaar in mijn hoofd. Ik was blij met mijn vrouw als chauffeur, want ik was er duidelijk niet echt bij met mijn hoofd.
Morgen weer bij Birgit als het tenminste doorgaat. Ze verwachten veel sneeuw die tot dinsdagavond doorgaat. Advies om thuis te werken, scholen zijn dicht, vliegvelden hebben problemen, en het treinverkeer heeft ook vertragingen. Noorwegen zet zich schrap. Ondertussen lopen er twee hertjes door onze tuin en het doet mij niets....

Zucht, ik ben het zo zat.
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen. :hbeat:
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Sterkte Marica, het is niet makkelijk voor je op het moment.
Irene
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Maar je hebt wel die twee hertjes gezien! Onthoud dat.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Laura2021

Bericht door Laura2021 »

Tsjonge Marica, wat heb je het zwaar , ik leef met je mee.
Groetjes Laura :hbeat:
Fay Ola di jee
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Fay Ola di jee »

Sterkte🍀
DominiqueB
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door DominiqueB »

Stuur je een virtuele omhelzing lieverd, Mijn armen zijn te kort.

Dikke knuffel Dominique
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.

28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
Mevr B

Bericht door Mevr B »

Jeezzz, valt allemaal niet mee...
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... :mrgreen:
Marica

Bericht door Marica »

Vandaag vroeg opgestaan want ik had een afspraak met Birgit de psychologe. Daar heb ik het gehad over mijn jeugd en de beginjaren waarin ik blowde en steeds meer van school vervreemde en begon te experimenteren met zwaardere drugs om maar dat kutgevoel* kwijt te raken.
Ook mijn vriendschap met een klasgenoot die uiteindelijk zelfmoord pleegde heb ik besproken, en daar had ik het best moeilijk mee. Want hij was niet gemeen tegen mij, de nieuwe jongen in de klas. Ik was te dik, had een stomme bril, je weet wel ,het mikpunt. We zaten altijd naast elkaar, en hadden de grootste lol samen. Alleen wist ik niet van zijn geestelijke troubles die maakten dat hij zich verhing in het trappenhuis bij hem thuis.

Ik was in shock toen de leraar het vertelde aan de klas dat Tom dood was. Hij was 14 jaar oud. Als ik aan hem denk komen de tranen weer.

* Gepest worden en daardoor een minderwaardigheidscomplex gekregen, mijn genderproblemen op jonge leeftijd.

Dat kostte een berg energie en bij thuiskomst ben ik weer mijn bed ingedoken. Toen ik weer wakker werd was ik nog steeds niet het zonnetje in huis, ik was leeg, ik ben leeg.
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen. :hbeat: