Behandeling Tweede Kamer

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Behandeling Tweede Kamer

Bericht door Venka »

@Sabrina Ga jij nu in de 2 verschillende topics steeds hetzelfde posten?

@ moderators volgens mij zijn er 3 topics die hetzelfde behandelen namelijk 2e kamer,transgenderwet,echt heel irri,misschien die topics samenvoegen tot 1
Gebruikersavatar
Sabrina40
Berichten: 452
Lid geworden op: 16 jul 2012, 17:35
Gender: Trans MtF

Re: Behandeling Tweede Kamer

Bericht door Sabrina40 »

Aafke schreef:@Sabrina Ga jij nu in de 2 verschillende topics steeds hetzelfde posten?

@ moderators volgens mij zijn er 3 topics die hetzelfde behandelen namelijk 2e kamer,transgenderwet,echt heel irri,misschien die topics samenvoegen tot 1
Aafke, ik weet helaas niet hoe ik dit het beste kan oplossen. Mijn laatste commentaren zijn relevant voor zowel het draadje “Geslachtswijziging GBA” als het draadje “Behandeling Tweede Kamer” en daarom heb ik mijn laatste posts maar in beide draadjes opgenomen.

Eigenlijk zou het draadje “Behandeling Tweede Kamer” beter kunnen worden overgeheveld naar het meer algemene “Geslachtswijziging GBA”, maar ik weet niet hoe dat in zijn werk zou moeten gaan. Ik heb wel eens geprobeerd om een draadje af te sluiten met de mededeling, dat ik verdere reacties op dit onderwerp zal geven in het kader van een ander draadje met een duidelijke verwijzing daar naartoe.

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn, dat de forumbeheerder, zodra een nieuw draadje wordt gestart, onmiddellijk signaleert dat deze discussie beter in het kader van een reeds bestaand draadje kan worden ondergebracht.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Behandeling Tweede Kamer

Bericht door Eva »

Sabrina40 schreef:... dat de forumbeheerder, zodra een nieuw draadje wordt gestart, onmiddellijk signaleert ...
Dan moet je je wel realiseren dat de forumbeheerders hier ook een andere (dag)taak hebben die niet altijd netjes om 17.00 uur eindigt.
Om de beide draadjes nu alsnog te 'mergen' vind ik niet zo'n goed idee. Het zal de overzichtelijkheid niet ten goede komen, vrees ik. Om dat middels een vergelijk te controleren ontbreekt me nu even de tijd.
Tot slot: Behandeling Tweede Kamer is een tijdelijk topic; Geslachtswijziging GBA lijkt mij een permanent topic.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Sabrina40
Berichten: 452
Lid geworden op: 16 jul 2012, 17:35
Gender: Trans MtF

Re: Behandeling Tweede Kamer

Bericht door Sabrina40 »

Helemaal begrepen Eva en ik heb respect voor jouw inzet inzake dit forum. In plaats van iets meerdere malen in verschillende draadjes te plaatsen kan iedereen in één draadje verder gaan en in een ander draadje een verwijzing plaatsen.