Candy&Snacks
-
Re: Candy&Snacks
ehm... japanse nootjes, tijgernootjes, wokkels (chips) ik snoep verder niet zoveel eigenlijk haha
"Are you not your own master? You should walk the path you desire. No one else should be able to stop you."
-
Als je een soort schijf van 5 zou hebben voor snacks, dan snoep ik van alle 5 de schijven....ahum.
Ik hou alleen niet van: Japanse nootjes, fancy rare smaken chips.
Ik hou alleen niet van: Japanse nootjes, fancy rare smaken chips.
-
Popcorn popcorn en nog eens popcorn,ik ben daar zo verslaafd aan en vreet echt in mijn 1tje een hele grote bioscoop beker leeg en ik heb sinds hormoon gebruik zon aanleg om vet te kweken,echt heel irri maar de popcorn laat ik niet staan 

-
ik herken dat met natural wokkels van jumbo merk xD ik kan zo 2 zakken achter elkaar opeten O_O
"Are you not your own master? You should walk the path you desire. No one else should be able to stop you."
-
alle soorten chips met dipsaus, rauwe paprika, wortel ,champignons (ja echt), bleekselderij en bloemkool met dipsausjes of roomkaas, kibbeling met knoflooksaus, quesedilla's met quacemole, ...zolang er een soort dipsausje bij te verzinnen valt ben ik blij 

-
De peanutbutter is lekker, mint vond ik niet zo en cocos ook niet, maarja Bounty houd ik ook niet van. Bedankt voor de tip.Anthony schreef:bedoel je deze? http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Pro ... -gram.html" target="_blank
die peanutbutter lijkt me erg lekker maar ik heb gezien dat ze bij jamin een m&ms pakket verkopen met verschillende smaken (geen raspberry helaas). Ik snoep te graag
-
Je kunt mij 's nachts wakker maken voor cashew noten, kinderchocolatjes & doritos.
-
,Lucas schreef:, kibbeling met knoflooksaus,
om van te watertanden....

Dit is niet echt een snack meer, maar: Hollandse garnalen met een goede cocktail sauce (moeders recept uiteraard).
-
euhw garnalen,alleen het idee al.Nee ik eet niks van die kleine zee/land dieren.Zo kreeg ik een keer paella voorgeschoteld en ik had geen idee wat het was Maar toen de deksel van de pan ging en ik zag die inktvis tentakels,garnalen was mijn trek in een keer weg.
-
haha...zo heb ik een keer een salade fruit de mer besteld. aangezien mijn frans steen goed is wist ik precies wat ik krijgen ging......hihi. ff schrikken in het begin, maar wel lekker uiteindelijk.