Nieuwe chat! Zie dit topic.

Candy&Snacks

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Kenta92
Berichten: 91
Lid geworden op: 09 apr 2013, 22:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Candy&Snacks

Bericht door Kenta92 »

ehm... japanse nootjes, tijgernootjes, wokkels (chips) ik snoep verder niet zoveel eigenlijk haha
"Are you not your own master? You should walk the path you desire. No one else should be able to stop you."
Gebruikersavatar
anne-nienke
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 apr 2013, 18:32
Gender: Onzeker

Re: Candy&Snacks

Bericht door anne-nienke »

Als je een soort schijf van 5 zou hebben voor snacks, dan snoep ik van alle 5 de schijven....ahum.

Ik hou alleen niet van: Japanse nootjes, fancy rare smaken chips.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Candy&Snacks

Bericht door Venka »

Popcorn popcorn en nog eens popcorn,ik ben daar zo verslaafd aan en vreet echt in mijn 1tje een hele grote bioscoop beker leeg en ik heb sinds hormoon gebruik zon aanleg om vet te kweken,echt heel irri maar de popcorn laat ik niet staan :oops:
Gebruikersavatar
Kenta92
Berichten: 91
Lid geworden op: 09 apr 2013, 22:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Candy&Snacks

Bericht door Kenta92 »

ik herken dat met natural wokkels van jumbo merk xD ik kan zo 2 zakken achter elkaar opeten O_O
"Are you not your own master? You should walk the path you desire. No one else should be able to stop you."
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Candy&Snacks

Bericht door Anon20190712 »

alle soorten chips met dipsaus, rauwe paprika, wortel ,champignons (ja echt), bleekselderij en bloemkool met dipsausjes of roomkaas, kibbeling met knoflooksaus, quesedilla's met quacemole, ...zolang er een soort dipsausje bij te verzinnen valt ben ik blij :mrgreen:
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Candy&Snacks

Bericht door TheGirl »

Anthony schreef:bedoel je deze? http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Pro ... -gram.html" target="_blank

die peanutbutter lijkt me erg lekker maar ik heb gezien dat ze bij jamin een m&ms pakket verkopen met verschillende smaken (geen raspberry helaas). Ik snoep te graag :fpalm:
De peanutbutter is lekker, mint vond ik niet zo en cocos ook niet, maarja Bounty houd ik ook niet van. Bedankt voor de tip.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Candy&Snacks

Bericht door intrans »

Je kunt mij 's nachts wakker maken voor cashew noten, kinderchocolatjes & doritos.
Gebruikersavatar
anne-nienke
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 apr 2013, 18:32
Gender: Onzeker

Re: Candy&Snacks

Bericht door anne-nienke »

Lucas schreef:, kibbeling met knoflooksaus,
,

om van te watertanden.... :)

Dit is niet echt een snack meer, maar: Hollandse garnalen met een goede cocktail sauce (moeders recept uiteraard).
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Candy&Snacks

Bericht door Venka »

euhw garnalen,alleen het idee al.Nee ik eet niks van die kleine zee/land dieren.Zo kreeg ik een keer paella voorgeschoteld en ik had geen idee wat het was Maar toen de deksel van de pan ging en ik zag die inktvis tentakels,garnalen was mijn trek in een keer weg.
Gebruikersavatar
anne-nienke
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 apr 2013, 18:32
Gender: Onzeker

Re: Candy&Snacks

Bericht door anne-nienke »

haha...zo heb ik een keer een salade fruit de mer besteld. aangezien mijn frans steen goed is wist ik precies wat ik krijgen ging......hihi. ff schrikken in het begin, maar wel lekker uiteindelijk.